"Fijat" kuka na električnog "fiću"

Realna emisija CO2 električnih vozila je jednaka, ako ne i veća u odnosu na današnje benzinske automobile, kaže direktor FCA.

Nakon direktora "Pežo-Sitroena", Karlosa Tavaresa, još jedan glavnokomandujući se usprotivio opštem "e-trendu".

Direktor grupacije FCA ("Fijat Krajsler Automobili"), Serđo Markione izjavio je da insistiranje na uvođenju električnih automobila može biti katastrofalno po našu planetu, jer će se time samo povećati emisija CO2 i pogoršati globalno zagrevanje.

Markione je u svom govoru na Univerzitetu u italijanskom Trentu istakao da se više od 60 odsto električne energije na svetu proizvodi iz fosilnih goriva kao što su ugalj i mazut. Dakle, realna emisija CO2 električnih vozila je jednaka, ako ne i veća u odnosu na današnje benzinske automobile.

Gde sve u Srbiji mogu da se pune e-automobili

Prilično stihijsko uvođenje električnih vozila bez rešenja za proizvodnju čiste energije može biti katastrofalno za našu planetu.

Markionijev stav protiv elektrifikacije automobila se vidi i u ciframa "Fijata", jer na svakom proizvedenom električnom modelu 500e koji se prodaje u Americi po ceni od 33.000 dolara, kompanije gubi oko 20.000 dolara!

On je čak lansiranje potpuno električnih vozila nazvao "aktom mazohizma", jer u ovom trenutku nije poznato kada će električna vozila početi da donose profit proizvođačima.

Da li se slažete sa Markionijevim mišljenjem? Pišite nam u komentarima…

Evo koliko ima električnih automobila u Srbiji

Nakon direktora "Pežo-Sitroena", Karlosa Tavaresa, još jedan glavnokomandujući se usprotivio opštem "e-trendu".

Direktor grupacije FCA ("Fijat Krajsler Automobili"), Serđo Markione izjavio je da insistiranje na uvođenju električnih automobila može biti katastrofalno po našu planetu, jer će se time samo povećati emisija CO2 i pogoršati globalno zagrevanje.

Markione je u svom govoru na Univerzitetu u italijanskom Trentu istakao da se više od 60 odsto električne energije na svetu proizvodi iz fosilnih goriva kao što su ugalj i mazut. Dakle, realna emisija CO2 električnih vozila je jednaka, ako ne i veća u odnosu na današnje benzinske automobile.

Gde sve u Srbiji mogu da se pune e-automobili

Prilično stihijsko uvođenje električnih vozila bez rešenja za proizvodnju čiste energije može biti katastrofalno za našu planetu.

Markionijev stav protiv elektrifikacije automobila se vidi i u ciframa "Fijata", jer na svakom proizvedenom električnom modelu 500e koji se prodaje u Americi po ceni od 33.000 dolara, kompanije gubi oko 20.000 dolara!

On je čak lansiranje potpuno električnih vozila nazvao "aktom mazohizma", jer u ovom trenutku nije poznato kada će električna vozila početi da donose profit proizvođačima.

Da li se slažete sa Markionijevim mišljenjem? Pišite nam u komentarima…

Evo koliko ima električnih automobila u Srbiji

Nakon direktora "Pežo-Sitroena", Karlosa Tavaresa, još jedan glavnokomandujući se usprotivio opštem "e-trendu".

Direktor grupacije FCA ("Fijat Krajsler Automobili"), Serđo Markione izjavio je da insistiranje na uvođenju električnih automobila može biti katastrofalno po našu planetu, jer će se time samo povećati emisija CO2 i pogoršati globalno zagrevanje.

Markione je u svom govoru na Univerzitetu u italijanskom Trentu istakao da se više od 60 odsto električne energije na svetu proizvodi iz fosilnih goriva kao što su ugalj i mazut. Dakle, realna emisija CO2 električnih vozila je jednaka, ako ne i veća u odnosu na današnje benzinske automobile.

Gde sve u Srbiji mogu da se pune e-automobili

Prilično stihijsko uvođenje električnih vozila bez rešenja za proizvodnju čiste energije može biti katastrofalno za našu planetu.

Markionijev stav protiv elektrifikacije automobila se vidi i u ciframa "Fijata", jer na svakom proizvedenom električnom modelu 500e koji se prodaje u Americi po ceni od 33.000 dolara, kompanije gubi oko 20.000 dolara!

On je čak lansiranje potpuno električnih vozila nazvao "aktom mazohizma", jer u ovom trenutku nije poznato kada će električna vozila početi da donose profit proizvođačima.

Da li se slažete sa Markionijevim mišljenjem? Pišite nam u komentarima…

Evo koliko ima električnih automobila u Srbiji