Stigle su nove informacije o "golfu" osme generacije.
Ne samo na našim prostorima, najpopularniji VW model u istoriji, i posle "tojote korole", drugi najprodavaniji automobil svih vremena (35 miliona komada), stiže sledeće godine u verziji broj osam.
Ceo razvoj, vredan oko 1,8 milijardi evra, biće završen do polovine naredne godine, a premijerno predstavljanje "golf 8" će imati na Sajmu automobila u Frankfurtu, u septembru 2019.
Paralelno sa "osmicom" stiže i električni I.D. hečbek, a zatim i drugi VW električni modeli.
Međutim, Folksvagenov šef, Herbert Dis je izjavio da će "golf" i dalje biti u glavnom fokusu brenda.
Mogući izgled "osmice":
Prema informacijama iz Folksvagena spoljašnjost neće biti avangardna, ali će hauba biti dodatno spuštena, što će rezultovati i tanjim LED farovima.
"Sledeći 'golf' će uvesti VW u eru potpuno povezanih automobila sa unapređenim funkcijama autonomne vožnje. Koristiće više softverskih rešenja nego bilo koji naš model pre i biće uvek onlajn, a njegov digitalni kokpit i sistemi asistencije će postaviti nove standarde u domenu povezanosti i sigurnosti", rekao je šef Folksvagenovog sektora za mala vozila Karlhajnc Hel, na samitu glavnih dobavljača za "golf 8".
Prostor ispred vozača će pretrpeti najveće promene u istoriji "golfa" dugoj 43 godine.
Klasični tasteri i prekidači biće u potpunosti eliminisani, a pored dva velika ekrana postavljena jedan pored drugog, ispod centralno postavljenog displeja će se naći multifunkcionalna "traka" osetljiva na dodir kojom će se kontrolisati klimatizacija, jačina zvuka i druge opcije.
Razvoj potpuno novog info-zabasvnog sistema:
Info-zabavni sistem će dobiti moderan kvazi-3D dizajn sa "prozorima" koji se preklapaju, a sve će se kontrolisati i pokretima, glasom, kao i pogledom.
Novi hed-ap displej će biti dvodimenzionalan, a informacije koje su bitne za vožnju, poput navigacije ili udaljenosti od vozila ispred, izgledaće kao da se nalaze na samom putu.
Što motorizacije tiče, već smo najavilida će novi "golf" imati blagi hibridni pogon sa 48-voltnom asistencijom, koja se najviše koristi za održavanje brzine na auto-putu.
Od benzinskih motora, na raspolaganju će biti trocilindrične 1.0 jedinice sa 96 i 116 konjskih snaga, dvolitarski benzinac od 197 KS, kao i novi agregat zapremine 1,5 litara sa 130 i 150 "konja".
Dvolitarska jedinica će se ugrađivati i u GTI, snage 250 KS, odnosno u GTI "performansu" u kojem će ovaj motor razvijati celih 300 "konja".
Najjači model sa oznakom "R" će pod haubom imati čuveni trolitarski VR6 motor sa 400 KS.
Za ljubitelje dizela biće dostupne četiri verzije, identične zapremine od 2 litra, u rasponu snaga od 122 do 224 "konja".
Prema nezvaničnim informacija, novi "golf" će imati popularnu početnu cenu oko 18.000 evra.
Da li ste krenuli da skupljate pare?