Ovo je novi "pežo 508" u osnovnoj i GT verziji.
Na osnovu viđenog, Pežo se vraća na staze stare slave koju je postavio model "407" pre desetak godina, kada je bio jedan od najlepših (ako ne i najlepši) sedana na tržištu.
Novi model je inspirisan Pežoovim konceptima "instinkt" iz 2017. i "eksalt" iz 2014. a posebno zanimljiv detalj su dnevna LED svetla koja dolaze direktno od lavljeg "pretka" – sabljozubog tigra. Ili pre podsećaju na lavlje kandže?
A poseban detalj na prednjem delu je oznaka modela postavljena iznad Pežoovog "lava" i koja predstavlja omaž legendardnom modelu "504".
U odnosu na prethodnika, "508" je kraći. Dugačak je 4,75 metara, što ga čini jednim od najkompaktiniji sedana u klasi. Međutim, međuosovinsko rastorajanje od 2,79 metara čini da nov model ima jedan u najboljih odnosa ukupne dužina sa međuosovinskim rastojanjem.
Baziran je na EMP2 platformi, koja mu je omogućila smanjenje težine (70 kilograma manje od prethodnika) uz povećanje unutrašnjeg prostora. Prema najavama, "508" će imati u kabini kvalitetnije materijale, bogatiju opremu (Focal zvučnici, na primer), novi i-Cockpit sistem (kontroliše se preko 12-inčnog ekrana osetljivog na dodir), kao i dvokraki multifunkcionalni volan. Na raspolaganju će biti i opciona 10-inčna digitalna instrument tabla.
Što se "obuće" tiče, na raspolaganju su veličine felni od 16 do 19 inča.
Kupci će moći da biraju između nekoliko pogonskih agregata s turbinama, uključujući nove PureTech benzince od 1,6 litara i dizelaše – 1.5 i 2.0 BlueHDi. Oni će moći da se voze u četiri moda - Eco, Sport, Comfort i Normal.
Na jesen sledeće godine stiže i hibridna verzija ukupne snage od oko 300 "konja".
Premijera nove Pežoove perjanice je zakazana za ženevski Salon automobila, koji počinje za dve nedelje.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.