Da li je ovo "vlažni san" samo u Srbiji?

Sve pogonske jedinice novog "audija A6" će biti hibridne s blagom elektro-pomoći, koja će skinuti prosečnu potrošnju za oko 0,7 litara na 100 pređenih kilometara

Audi u Ženevu stiže s novim "A6". Prikazane su zvanične fotografije sedan verzije, a poznati su i drugi detalji o ovom modelu.

Novi model će se priključiti, prošle godine obnovljenim modelima "A8" i "A7" i na taj način zaokružiti vrh ponude čuvenog proizvođača.

Interna oznaka novog modela C8, sugeriše da je u pitanja njegova osma generacija, koja je počela Auto Unionovim "audijem 100" (brojka je predstavlja snagu motora), koji je dugo bio i najveći model ovog proizvođača.

Pola veka kasnije, "A6" se karakteriše vrhunskim dizajnom i izradom. Nešto je većih dimenzija od prethodnika, a odlikuje se prostranijim i komfornijim enterijerom, kog krasi Audijev takozvani virtuelni kokpit (poput A8 sve komande su na ekranima i moguće ih kontrolisati i glasom), ambijentalno osvetljenje, nova sedišta s funkcijama grejanja, hlađenja i masaže, kao i Band&Olufsen ozvučenje, koje stiže u višim paketima opreme. Moguće je i imati sistem za poboljšanje kvaliteta vazduha u kabini, koji uključuje jonizator i osveživač mirisa.

Pogledajte galeriju:

undefined audi a6 2018

Spolja gledano, "A6" podseća na druge članove iz vrha ponude. Ipak, razlikuje se po farovima, kao i maski hladnjaka, koja kao da ima mesto za "čuvene" blinkere. Malo detaljnijim gledanjem uvideli smo da su ti prorezi, u stvari namenjeni setu senzora i radara, koji novom "audiju" omogućavaju nivo 3 autonomne vožnje (kao kod "A8").

Na početku prodaje, zakazana za jun, kupci će moći da biraju između dva trolitarska motora – TFSI benzinca (340 KS, 500Nm) i V6 TDI dizelaša (286 ks, 620 Nm).

Oba motora snagu imaju osmobrzinsku automatiku, čuveni "kvatro" pogon, kao i "blagu hibridnu" pomoć koja omogućava da se prilikom "krstarenja" ugasi glavni motor. Zahvaljujući tom elektromotoru potrošnja je smanjenja – za oko 0,7 litara na 100 kilometara.

Najavljena je i cena bazičnog "A6" s 3.0 V6 TDI motorom sa 286 “konja” – 58.050 evra!

Prisetimo se prvih generacija pod oznakom "audi 100" (1968.-1993.):

undefined audi 100

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Audi u Ženevu stiže s novim "A6". Prikazane su zvanične fotografije sedan verzije, a poznati su i drugi detalji o ovom modelu.

Novi model će se priključiti, prošle godine obnovljenim modelima "A8" i "A7" i na taj način zaokružiti vrh ponude čuvenog proizvođača.

Interna oznaka novog modela C8, sugeriše da je u pitanja njegova osma generacija, koja je počela Auto Unionovim "audijem 100" (brojka je predstavlja snagu motora), koji je dugo bio i najveći model ovog proizvođača.

Pola veka kasnije, "A6" se karakteriše vrhunskim dizajnom i izradom. Nešto je većih dimenzija od prethodnika, a odlikuje se prostranijim i komfornijim enterijerom, kog krasi Audijev takozvani virtuelni kokpit (poput A8 sve komande su na ekranima i moguće ih kontrolisati i glasom), ambijentalno osvetljenje, nova sedišta s funkcijama grejanja, hlađenja i masaže, kao i Band&Olufsen ozvučenje, koje stiže u višim paketima opreme. Moguće je i imati sistem za poboljšanje kvaliteta vazduha u kabini, koji uključuje jonizator i osveživač mirisa.

Pogledajte galeriju:

undefined audi a6 2018

Spolja gledano, "A6" podseća na druge članove iz vrha ponude. Ipak, razlikuje se po farovima, kao i maski hladnjaka, koja kao da ima mesto za "čuvene" blinkere. Malo detaljnijim gledanjem uvideli smo da su ti prorezi, u stvari namenjeni setu senzora i radara, koji novom "audiju" omogućavaju nivo 3 autonomne vožnje (kao kod "A8").

Na početku prodaje, zakazana za jun, kupci će moći da biraju između dva trolitarska motora – TFSI benzinca (340 KS, 500Nm) i V6 TDI dizelaša (286 ks, 620 Nm).

Oba motora snagu imaju osmobrzinsku automatiku, čuveni "kvatro" pogon, kao i "blagu hibridnu" pomoć koja omogućava da se prilikom "krstarenja" ugasi glavni motor. Zahvaljujući tom elektromotoru potrošnja je smanjenja – za oko 0,7 litara na 100 kilometara.

Najavljena je i cena bazičnog "A6" s 3.0 V6 TDI motorom sa 286 “konja” – 58.050 evra!

Prisetimo se prvih generacija pod oznakom "audi 100" (1968.-1993.):

undefined audi 100

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.

Audi u Ženevu stiže s novim "A6". Prikazane su zvanične fotografije sedan verzije, a poznati su i drugi detalji o ovom modelu.

Novi model će se priključiti, prošle godine obnovljenim modelima "A8" i "A7" i na taj način zaokružiti vrh ponude čuvenog proizvođača.

Interna oznaka novog modela C8, sugeriše da je u pitanja njegova osma generacija, koja je počela Auto Unionovim "audijem 100" (brojka je predstavlja snagu motora), koji je dugo bio i najveći model ovog proizvođača.

Pola veka kasnije, "A6" se karakteriše vrhunskim dizajnom i izradom. Nešto je većih dimenzija od prethodnika, a odlikuje se prostranijim i komfornijim enterijerom, kog krasi Audijev takozvani virtuelni kokpit (poput A8 sve komande su na ekranima i moguće ih kontrolisati i glasom), ambijentalno osvetljenje, nova sedišta s funkcijama grejanja, hlađenja i masaže, kao i Band&Olufsen ozvučenje, koje stiže u višim paketima opreme. Moguće je i imati sistem za poboljšanje kvaliteta vazduha u kabini, koji uključuje jonizator i osveživač mirisa.

Pogledajte galeriju:

undefined audi a6 2018

Spolja gledano, "A6" podseća na druge članove iz vrha ponude. Ipak, razlikuje se po farovima, kao i maski hladnjaka, koja kao da ima mesto za "čuvene" blinkere. Malo detaljnijim gledanjem uvideli smo da su ti prorezi, u stvari namenjeni setu senzora i radara, koji novom "audiju" omogućavaju nivo 3 autonomne vožnje (kao kod "A8").

Na početku prodaje, zakazana za jun, kupci će moći da biraju između dva trolitarska motora – TFSI benzinca (340 KS, 500Nm) i V6 TDI dizelaša (286 ks, 620 Nm).

Oba motora snagu imaju osmobrzinsku automatiku, čuveni "kvatro" pogon, kao i "blagu hibridnu" pomoć koja omogućava da se prilikom "krstarenja" ugasi glavni motor. Zahvaljujući tom elektromotoru potrošnja je smanjenja – za oko 0,7 litara na 100 kilometara.

Najavljena je i cena bazičnog "A6" s 3.0 V6 TDI motorom sa 286 “konja” – 58.050 evra!

Prisetimo se prvih generacija pod oznakom "audi 100" (1968.-1993.):

undefined audi 100

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našoj Facebook stranici – MONDO Automobili.