Na vanredni servis će morati skoro 2,5 miliona hibrida proizvedenih između oktobra 2008. do novembra 2014. godine.
Tojota navodi da je razlog za vanredni servis 2,43 miliona vozila problem pri radu hibridnog pogonskog sistema koji bi mogao da poveca opasnost od nesrece. Konkretno, moguce je da dode do kvara tranzistora invertera koji hibridni sistem iskljuci umesto da ga prebaci u pomocni nacin rada.
Ovo može dovesti do gubitka snage u vožnji, što pri vecim brzinama može dovesti do saobracajne nezgode.
Proizvodac navodi da su tri takva slucaja registrovana na vozilama u Japanu, kao i da je problem prijavljen japanskom ministarstvu saobracaja.
Opozivom su obuhvaceni modeli "auris hibrid" i "prius" proizvedeni izmedu oktobra 2008. do novembra 2014. godine.
Od ukupnog broja problematicnih vozila, skoro polovina je registrovana u Japanu. U Severnoj Americi se nalazi 830.000 primeraka, u Evropi 290.000, a u Kini 3.000.
Što se tice naše zemlje, vlasnici 79 "aurisa hibrid" i "priusa" bi trebalo da svoje ljubimce odvedu na besplatni servis na kome ce im preventivno biti reprogramirani racunari.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našimFacebooki Instagramstranicima.