Ko i kako kupuje nove automobile u Srbiji

Luksuzni modeli se masovno prodaju u gotovini

MONDO/Marko Tanasković 

Novi automobili prodaja luksuzni modeli Mercedes Audi BMW Ferari Rols Rojs
MONDO/Marko Tanasković 

Srbi su potrošili preko 300 miliona evra u prvih devet meseci ove godine na polovne automobile, od kojih je većina stara više od 10 godina.

Uporedo sa polovnjacima, kupovani su i novi modeli – u istom periodu je kupljeno nešto manje od 20 hiljada putničkih automobila i četiri hiljade lakih komercijalnih vozila (LKV).

Ono što je veoma zanimljivo jeste podatak kako se kupuju novi modeli u Srbiji. Očekivano, LKV se kupuju na lizing u većini slučajeva, posebno u segmentu flotne prodaje.

Međutim, način prodaje putničkih vozila zavisi od njihove vrednosti.

Kada je reč o vozilima iz premijum segmenta čak 70 odsto se kupi za – keš, prenose Novosti reči prodavca iz jedne poznate beogradske auto-kuće.

Što se tiče brendova, najviše je prodao Mercedes – 801 automobil. Slede Audi (677), BMW (528) i Lend Rover (227). Što se tiče najluksuznijih modela – prodata su tri "ferarija" i po jedan "aston martin", "bentli", "maserati" i "rols rojs".

Kada je reč o vozilima za "široke narodne mase", ona se najčešće prodaju putem kredita. Skoro sve auto kuće prodaju automobile na ovaj način. Učešće je 30 odsto, a kredit je često beskamatni sa rokom isplate i do 84 meseca.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

MONDO/Marko Tanasković 

Novi automobili prodaja luksuzni modeli Mercedes Audi BMW Ferari Rols Rojs
MONDO/Marko Tanasković 

Srbi su potrošili preko 300 miliona evra u prvih devet meseci ove godine na polovne automobile, od kojih je većina stara više od 10 godina.

Uporedo sa polovnjacima, kupovani su i novi modeli – u istom periodu je kupljeno nešto manje od 20 hiljada putničkih automobila i četiri hiljade lakih komercijalnih vozila (LKV).

Ono što je veoma zanimljivo jeste podatak kako se kupuju novi modeli u Srbiji. Očekivano, LKV se kupuju na lizing u većini slučajeva, posebno u segmentu flotne prodaje.

Međutim, način prodaje putničkih vozila zavisi od njihove vrednosti.

Kada je reč o vozilima iz premijum segmenta čak 70 odsto se kupi za – keš, prenose Novosti reči prodavca iz jedne poznate beogradske auto-kuće.

Što se tiče brendova, najviše je prodao Mercedes – 801 automobil. Slede Audi (677), BMW (528) i Lend Rover (227). Što se tiče najluksuznijih modela – prodata su tri "ferarija" i po jedan "aston martin", "bentli", "maserati" i "rols rojs".

Kada je reč o vozilima za "široke narodne mase", ona se najčešće prodaju putem kredita. Skoro sve auto kuće prodaju automobile na ovaj način. Učešće je 30 odsto, a kredit je često beskamatni sa rokom isplate i do 84 meseca.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

MONDO/Marko Tanasković 

Novi automobili prodaja luksuzni modeli Mercedes Audi BMW Ferari Rols Rojs
MONDO/Marko Tanasković 

Srbi su potrošili preko 300 miliona evra u prvih devet meseci ove godine na polovne automobile, od kojih je većina stara više od 10 godina.

Uporedo sa polovnjacima, kupovani su i novi modeli – u istom periodu je kupljeno nešto manje od 20 hiljada putničkih automobila i četiri hiljade lakih komercijalnih vozila (LKV).

Ono što je veoma zanimljivo jeste podatak kako se kupuju novi modeli u Srbiji. Očekivano, LKV se kupuju na lizing u većini slučajeva, posebno u segmentu flotne prodaje.

Međutim, način prodaje putničkih vozila zavisi od njihove vrednosti.

Kada je reč o vozilima iz premijum segmenta čak 70 odsto se kupi za – keš, prenose Novosti reči prodavca iz jedne poznate beogradske auto-kuće.

Što se tiče brendova, najviše je prodao Mercedes – 801 automobil. Slede Audi (677), BMW (528) i Lend Rover (227). Što se tiče najluksuznijih modela – prodata su tri "ferarija" i po jedan "aston martin", "bentli", "maserati" i "rols rojs".

Kada je reč o vozilima za "široke narodne mase", ona se najčešće prodaju putem kredita. Skoro sve auto kuće prodaju automobile na ovaj način. Učešće je 30 odsto, a kredit je često beskamatni sa rokom isplate i do 84 meseca.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.