Sačekali da umre da bi napravili zaokret

U pripremi je potpuno nova generacija malog gradskog električnog "fijata 500e"

Serđo Markione izjavio je jednom prilikom na svakom proizvedenom električnom modelu "500e" koji se prodaje u Americi po ceni od 33.000 dolara, kompanija gubi oko 20 hiljada dolara!

Legendarni direktor Fijata, koji je preminuo jula ove godine, bio je otvoreni protivnik i smatrao je da insistiranje na uvođenju električnih automobila može biti katastrofalno po našu planetu, jer će se time samo povećati emisija CO2 i pogoršati globalno zagrevanje.

Po ovome ćemo pamtiti Serđa Markionea

Sada nakon odlaska Serđa Markionea, Fijat menja politiku prema električnim vozilima i najavljuje velike investicije u njihov razvoj, ne samo potpuno električnih, već i hibridnih automobila. Samo u Italiji će biti uloženo više od pet milijardi evra.

Hibrid iz Kragujevca?

Kompanija već razvija novu BEV (električno vozilo na baterije) platformu, koju će koristiti potpuno nova generacija modela "500e".

Novost je i da će se ovaj mali gradski elektromobil proizvoditi u Evropi, gde će se, pored ostalih tržišta, i prodavati. Aktuelni "500e" se proizvodi u Meksiku.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Serđo Markione izjavio je jednom prilikom na svakom proizvedenom električnom modelu "500e" koji se prodaje u Americi po ceni od 33.000 dolara, kompanija gubi oko 20 hiljada dolara!

Legendarni direktor Fijata, koji je preminuo jula ove godine, bio je otvoreni protivnik i smatrao je da insistiranje na uvođenju električnih automobila može biti katastrofalno po našu planetu, jer će se time samo povećati emisija CO2 i pogoršati globalno zagrevanje.

Po ovome ćemo pamtiti Serđa Markionea

Sada nakon odlaska Serđa Markionea, Fijat menja politiku prema električnim vozilima i najavljuje velike investicije u njihov razvoj, ne samo potpuno električnih, već i hibridnih automobila. Samo u Italiji će biti uloženo više od pet milijardi evra.

Hibrid iz Kragujevca?

Kompanija već razvija novu BEV (električno vozilo na baterije) platformu, koju će koristiti potpuno nova generacija modela "500e".

Novost je i da će se ovaj mali gradski elektromobil proizvoditi u Evropi, gde će se, pored ostalih tržišta, i prodavati. Aktuelni "500e" se proizvodi u Meksiku.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Serđo Markione izjavio je jednom prilikom na svakom proizvedenom električnom modelu "500e" koji se prodaje u Americi po ceni od 33.000 dolara, kompanija gubi oko 20 hiljada dolara!

Legendarni direktor Fijata, koji je preminuo jula ove godine, bio je otvoreni protivnik i smatrao je da insistiranje na uvođenju električnih automobila može biti katastrofalno po našu planetu, jer će se time samo povećati emisija CO2 i pogoršati globalno zagrevanje.

Po ovome ćemo pamtiti Serđa Markionea

Sada nakon odlaska Serđa Markionea, Fijat menja politiku prema električnim vozilima i najavljuje velike investicije u njihov razvoj, ne samo potpuno električnih, već i hibridnih automobila. Samo u Italiji će biti uloženo više od pet milijardi evra.

Hibrid iz Kragujevca?

Kompanija već razvija novu BEV (električno vozilo na baterije) platformu, koju će koristiti potpuno nova generacija modela "500e".

Novost je i da će se ovaj mali gradski elektromobil proizvoditi u Evropi, gde će se, pored ostalih tržišta, i prodavati. Aktuelni "500e" se proizvodi u Meksiku.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.