Polovni motor Ferarija skuplji od celog, novog Ferarija

Kad je nešto legendarno ne može da košta malo, zar ne?

Sa jedne strane imamo neverovatni "ferari enco", tačnije njegov motor, a sa druge aktuelni model "ferari 812 superfast".

Prvi se proizvodio od 2002. do 2004. godine i u pitanju je šestolitarski V12 motor koji je razvijao 660 KS. "Encu" je sa ovim monstrumom do "stotke" trebalo 3,2 sekunde, a izmereno je da je išao 355 km/h.

S druge strane, tu je novi, vrhunski model "ferari 812 superfast" sa takođe atmosferskim V12 benzincem zapremine 6,5 litara, koji razvija 800KS i 718 Nm. Do 100 km/h stiže za 2,9 sekundi, a maksimalno ide 340 km/h.

Pogledajte "Ferari 812 superfast" na autobanu

I kako je onda "encov" motor skuplji od celog "812 superfasta"?

Kao prvo, "enco" je jedinstveni model u Ferarijevoj istoriji, napravljen u čast Enca Ferarija, a baziran je na bolidu Formule 1, s kojim dele i neke komponente poput transmisije i karbon-keramičkih kočionih diskova. Uz to, reč je o nasledniku legendarnih modela "F40" i "F50".

Kao drugo, tržišna vrednost modela "enco" iznosi od tri miliona dolara.

Ako ovome dodamo da je konkretni motor, koji se prodaje na ebay-u, prešao samo 1.500 kilometara, ne čudi trenutna cena od 375.000 dolara.

Novi, celi "812 superfast" košta tričavih 335.000 dolara.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Sa jedne strane imamo neverovatni "ferari enco", tačnije njegov motor, a sa druge aktuelni model "ferari 812 superfast".

Prvi se proizvodio od 2002. do 2004. godine i u pitanju je šestolitarski V12 motor koji je razvijao 660 KS. "Encu" je sa ovim monstrumom do "stotke" trebalo 3,2 sekunde, a izmereno je da je išao 355 km/h.

S druge strane, tu je novi, vrhunski model "ferari 812 superfast" sa takođe atmosferskim V12 benzincem zapremine 6,5 litara, koji razvija 800KS i 718 Nm. Do 100 km/h stiže za 2,9 sekundi, a maksimalno ide 340 km/h.

Pogledajte "Ferari 812 superfast" na autobanu

I kako je onda "encov" motor skuplji od celog "812 superfasta"?

Kao prvo, "enco" je jedinstveni model u Ferarijevoj istoriji, napravljen u čast Enca Ferarija, a baziran je na bolidu Formule 1, s kojim dele i neke komponente poput transmisije i karbon-keramičkih kočionih diskova. Uz to, reč je o nasledniku legendarnih modela "F40" i "F50".

Kao drugo, tržišna vrednost modela "enco" iznosi od tri miliona dolara.

Ako ovome dodamo da je konkretni motor, koji se prodaje na ebay-u, prešao samo 1.500 kilometara, ne čudi trenutna cena od 375.000 dolara.

Novi, celi "812 superfast" košta tričavih 335.000 dolara.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.

Sa jedne strane imamo neverovatni "ferari enco", tačnije njegov motor, a sa druge aktuelni model "ferari 812 superfast".

Prvi se proizvodio od 2002. do 2004. godine i u pitanju je šestolitarski V12 motor koji je razvijao 660 KS. "Encu" je sa ovim monstrumom do "stotke" trebalo 3,2 sekunde, a izmereno je da je išao 355 km/h.

S druge strane, tu je novi, vrhunski model "ferari 812 superfast" sa takođe atmosferskim V12 benzincem zapremine 6,5 litara, koji razvija 800KS i 718 Nm. Do 100 km/h stiže za 2,9 sekundi, a maksimalno ide 340 km/h.

Pogledajte "Ferari 812 superfast" na autobanu

I kako je onda "encov" motor skuplji od celog "812 superfasta"?

Kao prvo, "enco" je jedinstveni model u Ferarijevoj istoriji, napravljen u čast Enca Ferarija, a baziran je na bolidu Formule 1, s kojim dele i neke komponente poput transmisije i karbon-keramičkih kočionih diskova. Uz to, reč je o nasledniku legendarnih modela "F40" i "F50".

Kao drugo, tržišna vrednost modela "enco" iznosi od tri miliona dolara.

Ako ovome dodamo da je konkretni motor, koji se prodaje na ebay-u, prešao samo 1.500 kilometara, ne čudi trenutna cena od 375.000 dolara.

Novi, celi "812 superfast" košta tričavih 335.000 dolara.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicima.