Nove snežne padavine za sada ne donose znažajnije povećanje snežnog pokrivača, ali otežavaju uslove u kojima se saobraćaj odvija, jer postoji opasnosti od stvaranja leda na putu, saopštio je AMSS.
Česte promene vremena i porast dnevnih temperatura posle snežnih padavina donose novo otapanje i poledicu, ali i češće odrone zemlje, koji su najopasniji u uslovima slabe vidljivosti – noću i po magli.
Odroni su naročito moguće na putu Valjevo – Kaona, u mestu Bačevci, pa je postavljena posebna saobraćajna signalizacija.
Magla smanjuje vidljivost u višim predelima, ali je ima i na području Požege, kao i na putevima koji vode pored reka, kotlina i klisura.
Zbog najavljenih obimnijih snežnih padavina u severnim, zapadnim i istočnim krajevima Srbije na pojedinim deonicama zbog prisutnog rasteresitog snega na kolovozu vozačima se savetuje vožnja na većem odstojanju.
Sve deonice autoputeva su normalno progodne, ali zbog vlažnog kolovoza treba obratiti pažnju zbog mogućeg stvaranja "crnog leda". Slična situacija je i na putevima koji spadaju u prvi prioritet čišćenja zimske službe "Puteva Srbije".
Snega do pet centimetara ima na putevima na području Palića i Sombora, preko Iriškog venca, u planinskim predelima zapadne i jugozapadne Srbije, u regionu Majdanpeka, Kučeva, Zaječara, Negotina i na putu Paraćin – Zaječar, preko Čestobrodice.
Vozačima se savetuje vožnja s lancima u planinskim predelima.
Zabrana za šlepere i kamione s prikolicom je aktuelna na mnogim putevima zapadne Srbije, kao i na putu Žagubica – Borsko jezero.
Pogledajte koje su deonice trenutno problematične u Srbiji
Zbog visokih snežnih nanosa u Hrvatskoj za teretna vozila zatvoreni su granični prelazi Šid, Sot i Bačka Palanka.
Na Batrovcima se teretnjaci čekaju oko 360 minuta, Horgošu oko 240 minuta, a na Kelebiji i Bogojevu oko 120 minuta.
Putnička vozila prelaze granice bez dužih zadržavanja.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.