Iako je reč o redizajnu modela treće generacije, mali "tvingo" donosi brojne novine
Predstavljen je novi, odnosno redizajnirani "reno tvingo". Iako nije rec o potpuno novoj generaciji popularnog francuskog mališana, unapredenja ima i više nego dovoljno.
Spoljašnost… Prednji i zadnji deo su redizajnirani, a i sva svetla su unapredena. Posebno se izdvajaju dnevna LED svetla oblika slova "C".
Novi su i otvori za vazduh na prednjem braniku. Tu je i škrga na zadnjem levom boku, koja služi da usmerava vazduh ka motoru i ona je sada dostupna na svim verzijama.
Što se motora tice, u ponudi su tri benzinca. Dva atmosferca zapremine 998 kubika od 65 i 75 konja, s tim da je jaci model potpuno nov. Proizvodac tvrdi da ce ovaj novi agregat pružati još više zadovoljstva u vožnji uz obrtni moment od 92 Nm.
Tu je i 0.9 turbo-benzinac koji proizvodi i više nego dovoljnih 95 konjskih snaga. Ovaj motor je pored 5-stepenog rucnog menjaca, moguce upariti i na 6-stepenom automatikom sa dvostrukim kvacilom.
U kabini su redizajnirani brojni detalji izmenjeni. Tu su novi dezeni presvlaka sedišta, a kupci "tvinga" u višim paketima opreme mogu uživati u novom info-zabavnom sistemu sa 7-incnim ekranom osetljivim na dodir koji ima mogucnost povezivanja Android i iOS uredaja.
U osnovnom paketu opreme, moguce je koristiti pametni telefon kao ekran info-zabavnog sistema, preko R&Go aplikacije, zbog cega je tu na raspolaganju prakticni držac telefona. Novi "tvingo" ima dva USB i jedan AUX prikljucak.
Novost je i mogucnost preklapanja suvozacevog sedišta, pa je sada u automobil, dužine 3,61 metar, moguce smestiti predmete dužine 2,3 metra.
Osim dužine, "tvingo" je idealan gradski automobil i zbog kruga okretanja od samo 8,6 metara.
Zvanicna premijera novog "tvinga" je zakazana za sajam automobila u Ženevi.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.