Da li biste vozili ovog "stojadina"?

Moćna mašina sa V8 motorom od 600 konjskih snaga bi imala maksimalnu brzinu od 320 km/h

"Yugo GT 5000" je delo Mihaela Merklera, koje je bazirano na "zastavi 101" i to verziji s troja vrata, čuvenom "mediteranu".

Osim crteža objavljenih na servisu Behance, ovaj dizajner iz Gostivara iz Severne Makedonije predstavio je i neke tehničke karakteristike koncepta.

undefined Yugo GT 5000

 Kako kaže, "GT 5000" bi bio komforniji i veći od "keca", a po dimenzijama bi ličio na "krajsler 300C".

Imao bi LED svetla, koja oblikom podsećaju na ona sa originala. Tu su i 20-inčne felne, a ispod haube je smešten petolitarski V8 motor snage 600 konja, koji bi ovu zver terao do "stotke" za ispod 3 sekunde. Maksimalna brzina: okruglo 200 milja na sat (320 km/h).

Što bi rekli u jednoj pesmi – "maštanje je besplatno", a mi dodajemo i moćno, kao u ovom slučaju.

Kako se vama čini ovaj "stojadin" za 21. vek?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

"Yugo GT 5000" je delo Mihaela Merklera, koje je bazirano na "zastavi 101" i to verziji s troja vrata, čuvenom "mediteranu".

Osim crteža objavljenih na servisu Behance, ovaj dizajner iz Gostivara iz Severne Makedonije predstavio je i neke tehničke karakteristike koncepta.

undefined Yugo GT 5000

 Kako kaže, "GT 5000" bi bio komforniji i veći od "keca", a po dimenzijama bi ličio na "krajsler 300C".

Imao bi LED svetla, koja oblikom podsećaju na ona sa originala. Tu su i 20-inčne felne, a ispod haube je smešten petolitarski V8 motor snage 600 konja, koji bi ovu zver terao do "stotke" za ispod 3 sekunde. Maksimalna brzina: okruglo 200 milja na sat (320 km/h).

Što bi rekli u jednoj pesmi – "maštanje je besplatno", a mi dodajemo i moćno, kao u ovom slučaju.

Kako se vama čini ovaj "stojadin" za 21. vek?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

"Yugo GT 5000" je delo Mihaela Merklera, koje je bazirano na "zastavi 101" i to verziji s troja vrata, čuvenom "mediteranu".

Osim crteža objavljenih na servisu Behance, ovaj dizajner iz Gostivara iz Severne Makedonije predstavio je i neke tehničke karakteristike koncepta.

undefined Yugo GT 5000

 Kako kaže, "GT 5000" bi bio komforniji i veći od "keca", a po dimenzijama bi ličio na "krajsler 300C".

Imao bi LED svetla, koja oblikom podsećaju na ona sa originala. Tu su i 20-inčne felne, a ispod haube je smešten petolitarski V8 motor snage 600 konja, koji bi ovu zver terao do "stotke" za ispod 3 sekunde. Maksimalna brzina: okruglo 200 milja na sat (320 km/h).

Što bi rekli u jednoj pesmi – "maštanje je besplatno", a mi dodajemo i moćno, kao u ovom slučaju.

Kako se vama čini ovaj "stojadin" za 21. vek?

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.