Japanski brend će se fokusirati samo na SUV modele.
Kada se pogleda unazad, Micubiši je jedan od onih automobilskih brendova koji su dugo vezivani za vrhunske sportske mašine. Pored cak deset generacija "lansera evolution", tu su bili i "eklips", "3000GT" i "galant VR4".
Setimo se "lansera" u Evolution izdanju:
S druge strane, tu je cuveni terenac "pajero", koji se proizvodi od 1982. godine.
Direktor britanske kancelarije Micubišija Rob Lindli je rekao da ce brend u narednom periodu postupati racionalno.
"Micubišijev fokus je trenutno na SUV i krosover modelima, na pogonu na sva cetiri tocka, a razvijacemo motore koji idu na alternativna goriva", rekao je Lindli u razgovoru za portal Car Throttle.
"Micubiši je u prošlosti razlicito pozicionirao brend. Imali smo i porodicni 'spejsstar', kao i brojne sportske modele."
Ali sada ako treba da se fokusiraju na jedan segment vozila, onda su to SUV modeli.
"Micubiši sa prodajom od 1,2 miliona vozila godišnje nije veliki proizvodac. I zato ne možeš biti u razlicitim segmentima, jer to nije ekonomski održivo", objasnio je Lindli poziciju japanskog proizvodaca koji je deo Reno Nisan alijanse.
Nažalost svih ljubitelja sportskih modela, Micubiši nije jedini koji se fokusirao na SUV modele. Ford je najavio da ce u Americi jedini ne-SUV model biti "mustang", a i mnogi drugi proizvodaci se okrecu krosoverima.
"Ne znam koliko danas ima kupaca koji su zainteresovani za sportske modele. Mislim da taj segment automobilskog tržišta danas nije velik", rekao je Lindli.
Ako ne racunamo luksuzne brendove, kao i sportske verzije hecbeka, jedino je Tojota nedavno izbacila, odnosno obnovila svoj sportski model "supra". Ali i to nije uradeno samostalno vec je rec o uskoj saradnji sa BMW-om.
"Micubiši engelberg turer"
U Ženevi je Micubiši predstavio koncept "engelberg turer" nazvan po istoimenom švajcarskom skijaškom centru. Rec je o velikom SUV modelu sa hibridnim motorom i pogonom na sva cetiri tocka.
Na struju ce moci da prede 70 kilometara, a sa punim barterijama i rezervoarom 700 km. Iako je jasno da ovakav model nece stici u proizvodnju, jasan je pokazatelj Micubišijevog pravca.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobracaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.