Novi "rejndž rover ivok" u Beogradu (FOTO)

Najmanji "rejndž" će od sad imati hibridnu asistenciju uz sve motore

MONDO/Marko Tanasković 

Uoči evropske sajamske premijere, koja će se desiti na 54. Međunarodnom salonu automobila, u Beogradu je svečano predstavljena druga generacija "rejndž rovera ivok“ (Range Rover Evoque).

Jedan od najomiljenijih SUV modela iz premijum segmenta zadržao je poznate "crte lica" koje su sada dodatno sređene kako bi se ovaj najmanji model Rejndž Rovera uklopio u ostatak game, odnosno uz modele "rejndž rover", "rejndž rover sport", a posebno "rejndž rover velar".

MONDO/Marko Tanasković range rover evoque beograd

Spolja se posebno izdvajaju super tanka LED svetla, kako napred, tako i pozadi, koja vozilu daju na vizuelnoj dinamici.

Ispod haube ovaj četvorotočkaš ima dvolitarske dizel i benzinske turbo agregate. Dizel motori dolaze sa 150, 180 i 240 konjskih snaga, a benzinci sa 200, 250 i 300 KS. Upareni su sa devetostepenim automatskim, kao i šestostepenim manuelnim menjačem. "Blaga hibridna" asistencija stiže uz sve motora, a podrazumeva električni sistem od 48 volti i litijum-jonsku bateriju kapaciteta 8 Ah.

Proizvođač tvrdi da će ovaj SUV omogućiti kupcima naprednu personalizaciju i pružiti bolju ekonomičnost, komfor i zvučnu izolaciju. Takođe, kabina je sad prostranija, jer je međuosovinsko rastojanje povećano za 2 cm uz zadržavanje originalne dužine od 4,37 metara. Vozačko mesto se može podešavati na 16 različitih načina u šta smo mogli da se uverimo na premijeri.

Napredak je viđen i u ostatku kabine, a posebno kada je reč o displejima i unapređenim info-zabavnim softverom, koji se može kontrolisati dodirom displeja, glasom ili preko posebnih tastera na volanu.

Povećan je i prtljažni prostor za 10 odsto (571 litar), a kupcima će na raspolaganju biti felne od maksimalno 21 inča.

Novi terenac ima integrisane brojne tehnologije, poput unutrašnjeg retrovizora koji se može pretvoriti u ekran na emituje slika visoke rezolucije sa kamere za snimanje pozadinskog saobraćaja.

Zanimljiv je i "Clearsight Ground View" koji omogućava da se prikaže slika terena kao da nema prednjeg dela automobila, što će svakako biti od koristi vozačima, kako prilikom parkiranja, tako i kada odluče da se upute van utabanih staza.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Uoči evropske sajamske premijere, koja će se desiti na 54. Međunarodnom salonu automobila, u Beogradu je svečano predstavljena druga generacija "rejndž rovera ivok“ (Range Rover Evoque).

Jedan od najomiljenijih SUV modela iz premijum segmenta zadržao je poznate "crte lica" koje su sada dodatno sređene kako bi se ovaj najmanji model Rejndž Rovera uklopio u ostatak game, odnosno uz modele "rejndž rover", "rejndž rover sport", a posebno "rejndž rover velar".

MONDO/Marko Tanasković range rover evoque beograd

Spolja se posebno izdvajaju super tanka LED svetla, kako napred, tako i pozadi, koja vozilu daju na vizuelnoj dinamici.

Ispod haube ovaj četvorotočkaš ima dvolitarske dizel i benzinske turbo agregate. Dizel motori dolaze sa 150, 180 i 240 konjskih snaga, a benzinci sa 200, 250 i 300 KS. Upareni su sa devetostepenim automatskim, kao i šestostepenim manuelnim menjačem. "Blaga hibridna" asistencija stiže uz sve motora, a podrazumeva električni sistem od 48 volti i litijum-jonsku bateriju kapaciteta 8 Ah.

Proizvođač tvrdi da će ovaj SUV omogućiti kupcima naprednu personalizaciju i pružiti bolju ekonomičnost, komfor i zvučnu izolaciju. Takođe, kabina je sad prostranija, jer je međuosovinsko rastojanje povećano za 2 cm uz zadržavanje originalne dužine od 4,37 metara. Vozačko mesto se može podešavati na 16 različitih načina u šta smo mogli da se uverimo na premijeri.

Napredak je viđen i u ostatku kabine, a posebno kada je reč o displejima i unapređenim info-zabavnim softverom, koji se može kontrolisati dodirom displeja, glasom ili preko posebnih tastera na volanu.

Povećan je i prtljažni prostor za 10 odsto (571 litar), a kupcima će na raspolaganju biti felne od maksimalno 21 inča.

Novi terenac ima integrisane brojne tehnologije, poput unutrašnjeg retrovizora koji se može pretvoriti u ekran na emituje slika visoke rezolucije sa kamere za snimanje pozadinskog saobraćaja.

Zanimljiv je i "Clearsight Ground View" koji omogućava da se prikaže slika terena kao da nema prednjeg dela automobila, što će svakako biti od koristi vozačima, kako prilikom parkiranja, tako i kada odluče da se upute van utabanih staza.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

MONDO/Marko Tanasković 

Uoči evropske sajamske premijere, koja će se desiti na 54. Međunarodnom salonu automobila, u Beogradu je svečano predstavljena druga generacija "rejndž rovera ivok“ (Range Rover Evoque).

Jedan od najomiljenijih SUV modela iz premijum segmenta zadržao je poznate "crte lica" koje su sada dodatno sređene kako bi se ovaj najmanji model Rejndž Rovera uklopio u ostatak game, odnosno uz modele "rejndž rover", "rejndž rover sport", a posebno "rejndž rover velar".

MONDO/Marko Tanasković range rover evoque beograd

Spolja se posebno izdvajaju super tanka LED svetla, kako napred, tako i pozadi, koja vozilu daju na vizuelnoj dinamici.

Ispod haube ovaj četvorotočkaš ima dvolitarske dizel i benzinske turbo agregate. Dizel motori dolaze sa 150, 180 i 240 konjskih snaga, a benzinci sa 200, 250 i 300 KS. Upareni su sa devetostepenim automatskim, kao i šestostepenim manuelnim menjačem. "Blaga hibridna" asistencija stiže uz sve motora, a podrazumeva električni sistem od 48 volti i litijum-jonsku bateriju kapaciteta 8 Ah.

Proizvođač tvrdi da će ovaj SUV omogućiti kupcima naprednu personalizaciju i pružiti bolju ekonomičnost, komfor i zvučnu izolaciju. Takođe, kabina je sad prostranija, jer je međuosovinsko rastojanje povećano za 2 cm uz zadržavanje originalne dužine od 4,37 metara. Vozačko mesto se može podešavati na 16 različitih načina u šta smo mogli da se uverimo na premijeri.

Napredak je viđen i u ostatku kabine, a posebno kada je reč o displejima i unapređenim info-zabavnim softverom, koji se može kontrolisati dodirom displeja, glasom ili preko posebnih tastera na volanu.

Povećan je i prtljažni prostor za 10 odsto (571 litar), a kupcima će na raspolaganju biti felne od maksimalno 21 inča.

Novi terenac ima integrisane brojne tehnologije, poput unutrašnjeg retrovizora koji se može pretvoriti u ekran na emituje slika visoke rezolucije sa kamere za snimanje pozadinskog saobraćaja.

Zanimljiv je i "Clearsight Ground View" koji omogućava da se prikaže slika terena kao da nema prednjeg dela automobila, što će svakako biti od koristi vozačima, kako prilikom parkiranja, tako i kada odluče da se upute van utabanih staza.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.