Kako Jaguar i Lend Rover nisu nastupali u Ženevi, novi Rejndž Rover Ivok (Range Rover Evoque) je doživeo evropsku sajamsku premijeru u Beogradu.
POGLEDAJTE MONDO PRILOG O OVOM AUTOMOBILU
Ovo je druga generacija jednog od najomiljenijih SUV modela iz premijum segmenta. Sada je najmanji "Rejndž", još sličniji ostatku game, odnosno modelima Rejndž Rover, Rejndž Rover Sport, a posebno Rejndž Rover Velar.
Spolja se posebno izdvajaju veoma tanka LED svetla, kako napred, tako i pozadi, koja vozilu daju na vizuelnoj dinamici.
Na raspolaganju su dizel motori od 150, 180 i 240 konjskih snaga i benzinci sa 200, 250 i 300 KS.
Upareni su sa devetostepenim automatskim ili šestostepenim manuelnim menjačem. "Blaga
hibridna" asistencija stiže uz sve motore, a podrazumeva električni sistem od 48 volti i litijum-jonsku
bateriju kapaciteta 8 Ah.
Njihove performanse nismo probali, ali jesmo "kabinske". Iako je zadržana identična dužina od 4,37 metara, unutrašnjost je porasla i sad je prostranija.
Vozača sada okružuju brojni displeji koji odlično oklopljeni, a mogu se kontrolisati dodirom, glasom ili preko posebnih tastera na volanu.
Prtljažni prostor za 10 odsto (571 litar), a kupcima će na raspolaganju biti felne od maksimalno 21 inča.
Nov mode ima i zanimljivo rešenje retrovizora, koji se po potrebi može pretvoriti u ekran na kojem se emituje slika visoke rezolucije sa kamere za snimanje pozadinskog saobraćaja.
Na cenu Ivoka bitno utiču brojni parametri, pa je tako razlika u ceni između dva izložena modela na Beogradskom sajmu 16 hiljada evra. Razlog leži u činjenici da Ivok (sa slika) model iz ekskluzivne "First edition" serije koja se odlikuje između ostalog i ekskluzivnim bakarnim detaljima.
FOTOGRAFIJE
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja…
pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.