Škoda rekorder Nirburgringa na Sajmu (FOTO, VIDEO)

Kako pomiriti veliku porodicu i želju za brzinom?

Pored Skale, tu je još jedna češka zvezda na ovogodišnjem sajmu. "Škoda kodiak RS" je sportski "terenac" češkog proizvođača automobila, koji se već pokazao na najčuvenijoj stazi na svetu, Nirburgringu.

 Pod haubom se nalazi dvolitarski bi-turbo TDI koji će snagu od 239 KS i maksimalni obrtni moment od 500 Nm isporučivati na sva četiri točka. Do "stotke" stiže za 6,5 sekundi. Ovaj motor je najjači dizelaš u istoriji brenda.

U odnosu na standardni "kodiak", RS verzija donosi posebni aerodinamični paket i oslanjanje, jače disk kočnice na svim točkovima, kao i sportske izduvne grane. Tu su i 20-inčne felne sa pneumaticima 235/45 R20.

undefined škoda kodiaq sajam automobila

I u unutrašnjosti su prisutne brojne sportske karakteristike poput profilisanih kožnih sedišta sa lumbalnom podrškom, zasečenog volana i posebnih papučica.

Tu su i drugi Škodini dodaci, kao što su automatska duga svetla, upozorenje na vozila u mrtvom uglu, digitalna instrument table i veliki centralni displej...

Kupcima će biti na raspolaganju i verzija sa sedam sedišta. Dakle, i trkački i porodičan.

Sve ovo i svoju cenu, koja iznosi 45 hiljada evra.

Škodin RS istorijat

Inicijale RS Škoda je prvi put koristila u reliju 1974. na dva protptip modela: Škoda 180 RS i 200 RS. Godinu dana kasnije proizveden je 130 RS, a 1977. i sportski kupe poznat kao "porše istoka" s kojim Česi ostvaruju dve pobede u svojoj klasi na legendarnim relijima Monte Karlo i Akropolis. Prvi serijski proizvedeni RS model bila je Oktavija 2000. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Pored Skale, tu je još jedna češka zvezda na ovogodišnjem sajmu. "Škoda kodiak RS" je sportski "terenac" češkog proizvođača automobila, koji se već pokazao na najčuvenijoj stazi na svetu, Nirburgringu.

 Pod haubom se nalazi dvolitarski bi-turbo TDI koji će snagu od 239 KS i maksimalni obrtni moment od 500 Nm isporučivati na sva četiri točka. Do "stotke" stiže za 6,5 sekundi. Ovaj motor je najjači dizelaš u istoriji brenda.

U odnosu na standardni "kodiak", RS verzija donosi posebni aerodinamični paket i oslanjanje, jače disk kočnice na svim točkovima, kao i sportske izduvne grane. Tu su i 20-inčne felne sa pneumaticima 235/45 R20.

undefined škoda kodiaq sajam automobila

I u unutrašnjosti su prisutne brojne sportske karakteristike poput profilisanih kožnih sedišta sa lumbalnom podrškom, zasečenog volana i posebnih papučica.

Tu su i drugi Škodini dodaci, kao što su automatska duga svetla, upozorenje na vozila u mrtvom uglu, digitalna instrument table i veliki centralni displej...

Kupcima će biti na raspolaganju i verzija sa sedam sedišta. Dakle, i trkački i porodičan.

Sve ovo i svoju cenu, koja iznosi 45 hiljada evra.

Škodin RS istorijat

Inicijale RS Škoda je prvi put koristila u reliju 1974. na dva protptip modela: Škoda 180 RS i 200 RS. Godinu dana kasnije proizveden je 130 RS, a 1977. i sportski kupe poznat kao "porše istoka" s kojim Česi ostvaruju dve pobede u svojoj klasi na legendarnim relijima Monte Karlo i Akropolis. Prvi serijski proizvedeni RS model bila je Oktavija 2000. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Pored Skale, tu je još jedna češka zvezda na ovogodišnjem sajmu. "Škoda kodiak RS" je sportski "terenac" češkog proizvođača automobila, koji se već pokazao na najčuvenijoj stazi na svetu, Nirburgringu.

 Pod haubom se nalazi dvolitarski bi-turbo TDI koji će snagu od 239 KS i maksimalni obrtni moment od 500 Nm isporučivati na sva četiri točka. Do "stotke" stiže za 6,5 sekundi. Ovaj motor je najjači dizelaš u istoriji brenda.

U odnosu na standardni "kodiak", RS verzija donosi posebni aerodinamični paket i oslanjanje, jače disk kočnice na svim točkovima, kao i sportske izduvne grane. Tu su i 20-inčne felne sa pneumaticima 235/45 R20.

undefined škoda kodiaq sajam automobila

I u unutrašnjosti su prisutne brojne sportske karakteristike poput profilisanih kožnih sedišta sa lumbalnom podrškom, zasečenog volana i posebnih papučica.

Tu su i drugi Škodini dodaci, kao što su automatska duga svetla, upozorenje na vozila u mrtvom uglu, digitalna instrument table i veliki centralni displej...

Kupcima će biti na raspolaganju i verzija sa sedam sedišta. Dakle, i trkački i porodičan.

Sve ovo i svoju cenu, koja iznosi 45 hiljada evra.

Škodin RS istorijat

Inicijale RS Škoda je prvi put koristila u reliju 1974. na dva protptip modela: Škoda 180 RS i 200 RS. Godinu dana kasnije proizveden je 130 RS, a 1977. i sportski kupe poznat kao "porše istoka" s kojim Česi ostvaruju dve pobede u svojoj klasi na legendarnim relijima Monte Karlo i Akropolis. Prvi serijski proizvedeni RS model bila je Oktavija 2000. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.