Nemački proizvođač je prvom generacijom pokazao da može uspešno da napravi kompaktni SUV. Novi Q3 se bitno razlikuje od prethodnika, jer je u pitanju veći model naglašene agresivnosti (u skladu sa ostatkom Q serije). Uz to je i prostraniji i opremljeniji.
U dužinu, Q3 je porastao za gotovo deset centimetara, od kojih je skoro sve otišlo u međuosovinsko rastojanje, što će se najviše svideti putnicima na zadnjoj klupi.
Porastao je i gepek na maksimalnih 674 litara.
Unutrašnjost je u skladu sa ostalim kompaktnim Audijima. Dakle, tu je uglasta digitalna instrument tabla, kao i veliki i lepo uklopljeni ekran info-zabavnog sistema, ispod kod je smeštena zasebna kontrolna jedinica klima uređaja.
Izloženi model sa Sajmu je bio u maksimalnom S-line paketu opreme, koji karakterišu brojne opcije, kao što su zasečeni sportski volan i prifilisana prednja sedišta.
Novi model ima mogućnost povezivanja na mobilni internet, a tu je i WiFi hotspot.
Što se tiče asistenata u vožnji, izdvojićemo samo par najbitnijih. Adaptivni tempomat se sad može automatski prilagoditi brzinskim ograničenjima, a Q3 ima i opciju držanja u traci, kao i pametno upozorenje na vozilo u mrtvom uglu.
Prilikom parkiranja vozač treba da samo da kontroliše gas i kočnicu, a prilikom isparkiravanja aktiviraju se kamere i radari koji upozoravaju vozača ako je u blizini vozilo u pokretu.
Kupcima u Srbiji su dostupna po dva benzinska i dizel motora sa snagama od 150 i 90 "konja".
Najjeftiniji je model sa oznakom 35 TFSI (1,5-litarski benzinac od 150 KS). Njegova iznos nešto manje od 30.000 evra.
P.S. U videu smo neveli početnu cenu od 37 hiljada evra. U pitanju je početna cena izloženog modela.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.