"Kreš testovi" automobila vrednog 2 miliona evra VIDEO

Kroz šta sve mora da prođe Kenigseg Regera pre nego što se pojavi u saobraćaju

Bez obzira na svoju cenu, ako se žele naći u saobraćaju, svi automobili moraju proći testove bezbednosti, takozvane "crash testove".

Osim cene, bitnu ulogu imaju i količine, jer kompanijama, koji proizvode automobile u milionskim tiražima, testiranja nisu toliko problematična, jer se jednostavno "uništi" nekolicina serijskih modela – i to je to.

Kod proizvođača skupocenih modela, testiranja se izvode malo drugačije.

Evo kako se testira Kenigseg Regera, vredna oko dva miliona evra.

Automobil se za testiranje sprema oko tri meseca, kažu u Kenigsegu. Za potrebe testiranja je potrebno slupati 16 automobila godišnje. Međutim, toliko otprilike iznosi njihova ukupna godišnja proizvodnja.

"Kako bi se izbegli veliki troškovi, mi smo napravili jednu šasiju od karbona i kevlara, koja može da izdrži sve te (s)udare", kaže Kristijan von Kenigseg, osnivač i vlasnik brenda. "Ono što se uništi jesu delovi unutrašnjosti, kao i spoljašnji dodaci, ali osnova, koja je najskuplja komponenta, može da se koristi tokom svih testiranja."

Ovaj način testiranja je komplikovaniji, ali je, u slučaju Kenigsega, daleko jeftiniji.

Regera, što na švedskom znači vladati, pravi je predstavnik porodice hiper-automobila. Osim astronomske cene, njega krase i neverovatne karakteristike. Hibridni pogon se sastoji od petolitarskog tvin-turbo V8 benzinca i tri elektromotora, koji zajedno proizvode više od 1500 konjskih snaga i 2.000 Nm obrtnog momenta. Do "stotke" stiže za 2,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi tačno 400 kilometara na sat.

Pogledajte galeriju ovog neverovatnog automobila:

undefined kenigseg regera

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Bez obzira na svoju cenu, ako se žele naći u saobraćaju, svi automobili moraju proći testove bezbednosti, takozvane "crash testove".

Osim cene, bitnu ulogu imaju i količine, jer kompanijama, koji proizvode automobile u milionskim tiražima, testiranja nisu toliko problematična, jer se jednostavno "uništi" nekolicina serijskih modela – i to je to.

Kod proizvođača skupocenih modela, testiranja se izvode malo drugačije.

Evo kako se testira Kenigseg Regera, vredna oko dva miliona evra.

Automobil se za testiranje sprema oko tri meseca, kažu u Kenigsegu. Za potrebe testiranja je potrebno slupati 16 automobila godišnje. Međutim, toliko otprilike iznosi njihova ukupna godišnja proizvodnja.

"Kako bi se izbegli veliki troškovi, mi smo napravili jednu šasiju od karbona i kevlara, koja može da izdrži sve te (s)udare", kaže Kristijan von Kenigseg, osnivač i vlasnik brenda. "Ono što se uništi jesu delovi unutrašnjosti, kao i spoljašnji dodaci, ali osnova, koja je najskuplja komponenta, može da se koristi tokom svih testiranja."

Ovaj način testiranja je komplikovaniji, ali je, u slučaju Kenigsega, daleko jeftiniji.

Regera, što na švedskom znači vladati, pravi je predstavnik porodice hiper-automobila. Osim astronomske cene, njega krase i neverovatne karakteristike. Hibridni pogon se sastoji od petolitarskog tvin-turbo V8 benzinca i tri elektromotora, koji zajedno proizvode više od 1500 konjskih snaga i 2.000 Nm obrtnog momenta. Do "stotke" stiže za 2,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi tačno 400 kilometara na sat.

Pogledajte galeriju ovog neverovatnog automobila:

undefined kenigseg regera

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Bez obzira na svoju cenu, ako se žele naći u saobraćaju, svi automobili moraju proći testove bezbednosti, takozvane "crash testove".

Osim cene, bitnu ulogu imaju i količine, jer kompanijama, koji proizvode automobile u milionskim tiražima, testiranja nisu toliko problematična, jer se jednostavno "uništi" nekolicina serijskih modela – i to je to.

Kod proizvođača skupocenih modela, testiranja se izvode malo drugačije.

Evo kako se testira Kenigseg Regera, vredna oko dva miliona evra.

Automobil se za testiranje sprema oko tri meseca, kažu u Kenigsegu. Za potrebe testiranja je potrebno slupati 16 automobila godišnje. Međutim, toliko otprilike iznosi njihova ukupna godišnja proizvodnja.

"Kako bi se izbegli veliki troškovi, mi smo napravili jednu šasiju od karbona i kevlara, koja može da izdrži sve te (s)udare", kaže Kristijan von Kenigseg, osnivač i vlasnik brenda. "Ono što se uništi jesu delovi unutrašnjosti, kao i spoljašnji dodaci, ali osnova, koja je najskuplja komponenta, može da se koristi tokom svih testiranja."

Ovaj način testiranja je komplikovaniji, ali je, u slučaju Kenigsega, daleko jeftiniji.

Regera, što na švedskom znači vladati, pravi je predstavnik porodice hiper-automobila. Osim astronomske cene, njega krase i neverovatne karakteristike. Hibridni pogon se sastoji od petolitarskog tvin-turbo V8 benzinca i tri elektromotora, koji zajedno proizvode više od 1500 konjskih snaga i 2.000 Nm obrtnog momenta. Do "stotke" stiže za 2,8 sekundi, a maksimalna brzina iznosi tačno 400 kilometara na sat.

Pogledajte galeriju ovog neverovatnog automobila:

undefined kenigseg regera

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.