Ludilo mašina: Meklaren GT (FOTO, VIDEO)

GT je prvi Meklarenov "grand turer", a ujedno i najveći model poznatog britanskog proizvođača

Nakon što je na sajmu automobila u Ženevi najavio, Meklaren je sad i predstavio poptuno novi model – jednostavnog naziva GT.

Proizvođač naročito ističe trkačke performanse, laganu i dugačku (skoro 4,7 metara), kao i moderan enterijer. Dakle, sve karakteristike koje treba da ima jedan ovakav model čiji su glavni konkurenti Aston Martin DB11, kao i dvojac s kojim su mogli da se upoznaju posetioci ovogodišnjeg sajma automobila u Beogradu – Porše 911 Turbo S i Ferari Portofino.

undefined mclaren gt

Meklaren GT je dvosed namenjen uživanju i na dužim putovanjima, pa je tu i prtljažni prostor od čak 570 litara – 420 litara pozadi i 150 napred. Proizvođač navodi da će vlasnici u GT moći da spakuju dva para skija ili torbu za golf.

Najbitnija stavka je svakako centralno postavljeni 4.0 tvin-turbo V8 motor koji razvija 620 konjskih snaga uz obrtni moment od 630 Nm. Do "stotke" stiže za 3,2 sekundi, a do 200 km/h za ravno devet sekundi. Najveća brzina iznosi 326 km/h.

Poput konkurenata, u kabini je "sportska elegancija" na najvišem nivou, pa će vozač i suvozač sedeti u sportskim sedišta presvučenim najfinijom kožom ili alkantarom. Tu je i napredni info-zabavni sistem (onlajn navigacija preko HERE mapa) koji se kontroliše preko 12,3-inčnog ekrana, kao i Bowers & Wilkins sistem od 12 zvučnika, od kojih su niskotonci izrađeni od karbona, a srednjetonci od kevlara.

undefined mclaren gt unutrašnjost

Novi model ima i najveće točkove u istoriji brenda. Napred su prečnika od 20 inča, a pozadi od 21 inča, a "obuća" su Pirelijevi pneumatici posebno napravljeni za GT.

Prvi primerci će stići do kupaca krajem godine, po početnoj ceni od 185.000 evra, što je u rangu sa pomenutom konkurencijom.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Nakon što je na sajmu automobila u Ženevi najavio, Meklaren je sad i predstavio poptuno novi model – jednostavnog naziva GT.

Proizvođač naročito ističe trkačke performanse, laganu i dugačku (skoro 4,7 metara), kao i moderan enterijer. Dakle, sve karakteristike koje treba da ima jedan ovakav model čiji su glavni konkurenti Aston Martin DB11, kao i dvojac s kojim su mogli da se upoznaju posetioci ovogodišnjeg sajma automobila u Beogradu – Porše 911 Turbo S i Ferari Portofino.

undefined mclaren gt

Meklaren GT je dvosed namenjen uživanju i na dužim putovanjima, pa je tu i prtljažni prostor od čak 570 litara – 420 litara pozadi i 150 napred. Proizvođač navodi da će vlasnici u GT moći da spakuju dva para skija ili torbu za golf.

Najbitnija stavka je svakako centralno postavljeni 4.0 tvin-turbo V8 motor koji razvija 620 konjskih snaga uz obrtni moment od 630 Nm. Do "stotke" stiže za 3,2 sekundi, a do 200 km/h za ravno devet sekundi. Najveća brzina iznosi 326 km/h.

Poput konkurenata, u kabini je "sportska elegancija" na najvišem nivou, pa će vozač i suvozač sedeti u sportskim sedišta presvučenim najfinijom kožom ili alkantarom. Tu je i napredni info-zabavni sistem (onlajn navigacija preko HERE mapa) koji se kontroliše preko 12,3-inčnog ekrana, kao i Bowers & Wilkins sistem od 12 zvučnika, od kojih su niskotonci izrađeni od karbona, a srednjetonci od kevlara.

undefined mclaren gt unutrašnjost

Novi model ima i najveće točkove u istoriji brenda. Napred su prečnika od 20 inča, a pozadi od 21 inča, a "obuća" su Pirelijevi pneumatici posebno napravljeni za GT.

Prvi primerci će stići do kupaca krajem godine, po početnoj ceni od 185.000 evra, što je u rangu sa pomenutom konkurencijom.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Nakon što je na sajmu automobila u Ženevi najavio, Meklaren je sad i predstavio poptuno novi model – jednostavnog naziva GT.

Proizvođač naročito ističe trkačke performanse, laganu i dugačku (skoro 4,7 metara), kao i moderan enterijer. Dakle, sve karakteristike koje treba da ima jedan ovakav model čiji su glavni konkurenti Aston Martin DB11, kao i dvojac s kojim su mogli da se upoznaju posetioci ovogodišnjeg sajma automobila u Beogradu – Porše 911 Turbo S i Ferari Portofino.

undefined mclaren gt

Meklaren GT je dvosed namenjen uživanju i na dužim putovanjima, pa je tu i prtljažni prostor od čak 570 litara – 420 litara pozadi i 150 napred. Proizvođač navodi da će vlasnici u GT moći da spakuju dva para skija ili torbu za golf.

Najbitnija stavka je svakako centralno postavljeni 4.0 tvin-turbo V8 motor koji razvija 620 konjskih snaga uz obrtni moment od 630 Nm. Do "stotke" stiže za 3,2 sekundi, a do 200 km/h za ravno devet sekundi. Najveća brzina iznosi 326 km/h.

Poput konkurenata, u kabini je "sportska elegancija" na najvišem nivou, pa će vozač i suvozač sedeti u sportskim sedišta presvučenim najfinijom kožom ili alkantarom. Tu je i napredni info-zabavni sistem (onlajn navigacija preko HERE mapa) koji se kontroliše preko 12,3-inčnog ekrana, kao i Bowers & Wilkins sistem od 12 zvučnika, od kojih su niskotonci izrađeni od karbona, a srednjetonci od kevlara.

undefined mclaren gt unutrašnjost

Novi model ima i najveće točkove u istoriji brenda. Napred su prečnika od 20 inča, a pozadi od 21 inča, a "obuća" su Pirelijevi pneumatici posebno napravljeni za GT.

Prvi primerci će stići do kupaca krajem godine, po početnoj ceni od 185.000 evra, što je u rangu sa pomenutom konkurencijom.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.