Ford Fokus ST je, nakon hečbek verzije, dobio i karavansku, da ne kažemo porodičnu opciju.
Budućim vlasnicima su na raspolganju dva turbo motora - 2,3-litarski Ecoboost benzinac, koji razvija 280 konjskih snaga, i dvolitarski Ecoblue dizelaš od 190 "konja".
Obe verzije će se isporučivati sa šestobrzinskim ručnim menjačem, koji ima nešto kraći hod od verzija u običnim Fokusima. Po prvi put, benzinski pogon je moguće upariti i sa sedmostepenom automatikom.
Kao i hečbek, pogon je samo na prednjim točkovima, a umesto mehanički kontrolisanog diferencijala sa ograničenim proklizavanjem, tu je elektronski kontrolisani diferencijal i to samo u benzinskoj verziji. Ovo rešenje omogućava da se celokupni obrtni moment prebaci na točak koji ima dodir sa tlom.
Putnici na prednjim sedištima će uživati u Recaro "kadicama", a tu je i pogršt dodatnih elemenata, poput zasečenog volana, aluminijumskih papučica, "sportskih" šavova...
Spolja gledano, tu je velika saćasta maska, kao i set spojlera.
Što se tiče asistenata vožnji, prisutni adaptivni tempomat sa stani-kreni funkcijom, kao i sistemi za prepoznavanje saobraćajnih znakova i za držanje vozila u traci.
Prodaja karavana počeće zajedno za Fokusom ST u hečbek verziji – na leto. Cena karavana još nije objavljena, ali će biti verovatno u rangu kraćeg modela, koji kreće od 32 hiljada evra.
Treba reći da je ova verzija Fokusa ST ima jednog jedinog konkurenta, a to je Škoda Oktavija RS Kombi.
MONDO TV - FORD FOKUS U NAJVIŠE PAKETU OPREME VINJALE:
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.