Najveći BMW modeli dobili vrhunske sportske motore FOTO

X5 i X7 M50i će stizati do 100 km/h za samo 4,3, odnosno 4,7 sekundi.

Verzija M50i je dostupna i za dva najveća BMW-ova SUV modela – X5 i X7.

Iz ove oznake se krije novi V8 tvin-turbo motor zapremine 4,4 litra koji razvija 530 konjskih snaga i 750 Nm obrtnog momenta.

 X5 u ovom M Performance paketu je praktično samo malo slabija "punokrvnog" modela X5 M, koji smo imali prilike da probamo početkom godine u Kaliforniji.

X5 M50i model će do "stotke" stizati za samo 4,3 sekunde, što je u rangu sa BMW M3, dok će najvećem BMW-u ikad, sa ovim motorom do 100 km/h trebati 4,7 sekundi. Ovo je za oko pola sekunde brže od najjačih verzija xDrive50i.

Oba modela su ograničena na maksimalnih 250 km/h.

X5 M50i ima adaptivno M ogibljenje, dok X7 M50i poseduje vazdušno ogibljenje sa promenljivom visinom.

undefined bmw x7 x5 m50i

Kako bi razlikovali od klasičnih verzija, ova modela imaju masivnim prednji branik sa povećanim usisnicima za vazduh. Neznatno su promenjeni i zadnji branik i pragovi ispod vrata.

Enterijer oba model se odlikuje M volanom i ručicom osmostepenog Steptronic menjača. Sedišta su presvučena vernaska kožom, dok su u ostatku kabine prisutni detalji od aluminijuma (u X5), odnosno od drveta (u X7). Oba modela se odlikuju i Harman Kardon audio sistemom.

Do dolaska novog X5 M, odnosno prvog X7 M (oba su najavljena za sledeću godinu), ovo će biti vrh BMW-ove SUV ponude.

MONDO TV: BMW X7 NA SAJMU AUTOMOBILA

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Verzija M50i je dostupna i za dva najveća BMW-ova SUV modela – X5 i X7.

Iz ove oznake se krije novi V8 tvin-turbo motor zapremine 4,4 litra koji razvija 530 konjskih snaga i 750 Nm obrtnog momenta.

 X5 u ovom M Performance paketu je praktično samo malo slabija "punokrvnog" modela X5 M, koji smo imali prilike da probamo početkom godine u Kaliforniji.

X5 M50i model će do "stotke" stizati za samo 4,3 sekunde, što je u rangu sa BMW M3, dok će najvećem BMW-u ikad, sa ovim motorom do 100 km/h trebati 4,7 sekundi. Ovo je za oko pola sekunde brže od najjačih verzija xDrive50i.

Oba modela su ograničena na maksimalnih 250 km/h.

X5 M50i ima adaptivno M ogibljenje, dok X7 M50i poseduje vazdušno ogibljenje sa promenljivom visinom.

undefined bmw x7 x5 m50i

Kako bi razlikovali od klasičnih verzija, ova modela imaju masivnim prednji branik sa povećanim usisnicima za vazduh. Neznatno su promenjeni i zadnji branik i pragovi ispod vrata.

Enterijer oba model se odlikuje M volanom i ručicom osmostepenog Steptronic menjača. Sedišta su presvučena vernaska kožom, dok su u ostatku kabine prisutni detalji od aluminijuma (u X5), odnosno od drveta (u X7). Oba modela se odlikuju i Harman Kardon audio sistemom.

Do dolaska novog X5 M, odnosno prvog X7 M (oba su najavljena za sledeću godinu), ovo će biti vrh BMW-ove SUV ponude.

MONDO TV: BMW X7 NA SAJMU AUTOMOBILA

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

Verzija M50i je dostupna i za dva najveća BMW-ova SUV modela – X5 i X7.

Iz ove oznake se krije novi V8 tvin-turbo motor zapremine 4,4 litra koji razvija 530 konjskih snaga i 750 Nm obrtnog momenta.

 X5 u ovom M Performance paketu je praktično samo malo slabija "punokrvnog" modela X5 M, koji smo imali prilike da probamo početkom godine u Kaliforniji.

X5 M50i model će do "stotke" stizati za samo 4,3 sekunde, što je u rangu sa BMW M3, dok će najvećem BMW-u ikad, sa ovim motorom do 100 km/h trebati 4,7 sekundi. Ovo je za oko pola sekunde brže od najjačih verzija xDrive50i.

Oba modela su ograničena na maksimalnih 250 km/h.

X5 M50i ima adaptivno M ogibljenje, dok X7 M50i poseduje vazdušno ogibljenje sa promenljivom visinom.

undefined bmw x7 x5 m50i

Kako bi razlikovali od klasičnih verzija, ova modela imaju masivnim prednji branik sa povećanim usisnicima za vazduh. Neznatno su promenjeni i zadnji branik i pragovi ispod vrata.

Enterijer oba model se odlikuje M volanom i ručicom osmostepenog Steptronic menjača. Sedišta su presvučena vernaska kožom, dok su u ostatku kabine prisutni detalji od aluminijuma (u X5), odnosno od drveta (u X7). Oba modela se odlikuju i Harman Kardon audio sistemom.

Do dolaska novog X5 M, odnosno prvog X7 M (oba su najavljena za sledeću godinu), ovo će biti vrh BMW-ove SUV ponude.

MONDO TV: BMW X7 NA SAJMU AUTOMOBILA

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.