Baterije električnih automobila posle godina korišćenja

Folksvagen daje garanciju na najbitniju komponentu električnih automobila od osam godina ili 160.000 pređenih kilometara.

4

U svim električnim uređajima, kapacitet baterija opada s vremenom korišćenja, kao i načinom na koji se koriste, odnosno dopunjavaju.

Svakako su baterije briga broj jedan kada su vlasnici električnih automobila u pitanju. Tako je i sa budućim vozačima Folksvagenove serije ID, čiji će prvi model ID.3 imati premijeru ovog septembra na sajmu u Frankfurtu.

Prema rečima ljudi iz VW-a, najveći svetski proizvođač vozila garantuje da će baterije u njihovim električnim automobilima imati kapacitet od najmanje 70 odsto od originalnog i nakon osam godina korišćenja ili 160.000 pređenih kilometara.

PRATITE NA MONDU: SVE O ELEKTRIČNIM VOZILIMA

Garancija će važiti bez obzira na brzinu punjenja, odnosno da li će ID automobile ponuti preko kućnih punjača, slabije snage, ili brzih koji se nalaze na specijalizovanim stanicama za dopunu.

VW ID.3 će se nuditi kupcima u tri verzije – sa baterijama kapaciteta od 48, 58 i 77 kWh, koje će davati domet od 320 km do 480 km.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

U svim električnim uređajima, kapacitet baterija opada s vremenom korišćenja, kao i načinom na koji se koriste, odnosno dopunjavaju.

Svakako su baterije briga broj jedan kada su vlasnici električnih automobila u pitanju. Tako je i sa budućim vozačima Folksvagenove serije ID, čiji će prvi model ID.3 imati premijeru ovog septembra na sajmu u Frankfurtu.

Prema rečima ljudi iz VW-a, najveći svetski proizvođač vozila garantuje da će baterije u njihovim električnim automobilima imati kapacitet od najmanje 70 odsto od originalnog i nakon osam godina korišćenja ili 160.000 pređenih kilometara.

PRATITE NA MONDU: SVE O ELEKTRIČNIM VOZILIMA

Garancija će važiti bez obzira na brzinu punjenja, odnosno da li će ID automobile ponuti preko kućnih punjača, slabije snage, ili brzih koji se nalaze na specijalizovanim stanicama za dopunu.

VW ID.3 će se nuditi kupcima u tri verzije – sa baterijama kapaciteta od 48, 58 i 77 kWh, koje će davati domet od 320 km do 480 km.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

U svim električnim uređajima, kapacitet baterija opada s vremenom korišćenja, kao i načinom na koji se koriste, odnosno dopunjavaju.

Svakako su baterije briga broj jedan kada su vlasnici električnih automobila u pitanju. Tako je i sa budućim vozačima Folksvagenove serije ID, čiji će prvi model ID.3 imati premijeru ovog septembra na sajmu u Frankfurtu.

Prema rečima ljudi iz VW-a, najveći svetski proizvođač vozila garantuje da će baterije u njihovim električnim automobilima imati kapacitet od najmanje 70 odsto od originalnog i nakon osam godina korišćenja ili 160.000 pređenih kilometara.

PRATITE NA MONDU: SVE O ELEKTRIČNIM VOZILIMA

Garancija će važiti bez obzira na brzinu punjenja, odnosno da li će ID automobile ponuti preko kućnih punjača, slabije snage, ili brzih koji se nalaze na specijalizovanim stanicama za dopunu.

VW ID.3 će se nuditi kupcima u tri verzije – sa baterijama kapaciteta od 48, 58 i 77 kWh, koje će davati domet od 320 km do 480 km.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagramstranicama.

Komentari(4)
Де
Дејан19.6.2019
Шта је ту еколошки?!? Почевши од прљаве производње батерија, драстично повећане производње електричне енергије (одакле?), кратког века трајања ових аутомобила, проблематичног депоновања тих истих батерија...
Dj
Djoka Iz NY19.6.2019
Zato polovnu Teslu u Americi nema šanse da prodate. Kupuju ljudi nove, za polovne se niko ne hvata.
Mi
Mile19.6.2019
Kuku i lele Dakle novi automobili imaju vek trajanja 8 ili max 10 godina i onda na reciklažu jer komplet novih baterijs košta više od vrednodti automobila nakon 8 godina Pa šta ćemo mi Srbi da vozimo 2040 godine? Verovatno ćemo da krpimo golfa dvojku i da od 3-4 pravino jednog u voznom stanju. Ima da bude ko na Kubi sa američkim automobilima iz 1950-te