Pored povećanja cena putarine, skupštinski odbor za finansije, republički budžet i kontrolu trošenja javnih sredstava usvojio je i predlog zakona kojim se omogućava početak izgradnje Moravskog koridora.
Miodrag Poledica iz Ministarstva građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture kaže da se predloženim zakonom o izgradnji Moravskog koridora obezbeđuje pravni osnov za realizuju tog projekta imajući u vidu da je projektno-tehničko dokumentaciju "prilično spremna".
On je dodao da je eksproprijacija zemljišta od Pojata do Kruševca u završnoj fazi i da je sada neophodno da se izabere strateški partner i finansijska sredstva kako bi se krenulo u izgradnju.
Moravski koridor, dužine 110 kilometara, prolaziće kroz deo centralne Srbije u kojem živi oko pola miliona ljudi, a gravitira skoro milion. Uz to, ovaj autoput će povezati stanovnike opština Kraljevo, Trstenik i Kruševac sa Koridorom 10 i Koridorom 11.
"Ovaj koridor je podeljen na tri veće deonice, prva je od Pojata do Kruševca, dužine oko 26,5 km, srednja deonica koja je i najkompleksnija se proteže od Kruševca do Adrana, a treća je od Adrana do Preljine dužine 30,6 kilometara", istakao je Poledica.
Vrednost investicije je oko 800 miliona evra i uključuje i telekomunikaciono opremanje i regulaciju reka.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama