Raste prodaja novih ali i uvoz punoletnih vozila

Prodaja novih automobila beleži blagi porast od 7-8 odsto. Škoda ubedljivo prva.

Tržište automobila u Srbiji raste i ove godine.

Stručnjaci to objašnjavaju boljim ekonomskim parametrima, kao i ponudom kreditnih i lizing kuća. Mnogo se kupuje i sistemom gde se ne postaje vlasnik vozila već samo korisnik. Čak i državne institucije, poput opština, javnih preduzeća i ministarstava, umesto da kupuju u budućnosti će iznajmljivati vozila, piše RTS.

Uvoznici se trude da privuku kupce a počela je i prodaja malim privrednicima i pravnim licima bez učešća. To znači – plaća se prva rata i kasko osiguranje i registruje vozilo.

S druge strane, povećava se prodaja putem klasičnog iznajmljivanja vozila gde auto koristite četiri godine i posle toga možete da ga otkupite ili vratite dileru.

Prema podacima analitičarske kuće Cube Team, u Srbiji je u prvih pet meseci ove godine ukupno prodato 14.745 novih automobila.

Od toga nešto više od 11.200 čine putnički automobila, a ostatak čine laka komercijalna vozila.

"Blagi rast je u odnosu na prethodnu godinu između sedam i osam procenata", izjavio je za RTS Miloš Petrović, predsednik Asocijacije uvoznika automobila Srbije.

Što se tiče putničkog programa, jedino je Škoda prodala preko hiljadu komada, tačnije 2.183. Slede Fijat (912), Tojota (735), Reno (721) i Hjundai (667).

Zanimljivo da kupci novih automobila sve više traže benzince, koji sada troše manje nego ranije, a i jeftiniji su za održavanje.

Uvoz polovnjaka starijih od 15 godina je i dalje veliki problem. Samo u prvih šest meseci više od 50.000 sa EURO 3 i EURO 4 motorima je uvezeno u Srbiju. Ova vozila su više ekološki otpad a manje prevozna sredstva, piše RTS.

BiH zabranila uvoz polovnjaka starijih od 10 godina

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Tržište automobila u Srbiji raste i ove godine.

Stručnjaci to objašnjavaju boljim ekonomskim parametrima, kao i ponudom kreditnih i lizing kuća. Mnogo se kupuje i sistemom gde se ne postaje vlasnik vozila već samo korisnik. Čak i državne institucije, poput opština, javnih preduzeća i ministarstava, umesto da kupuju u budućnosti će iznajmljivati vozila, piše RTS.

Uvoznici se trude da privuku kupce a počela je i prodaja malim privrednicima i pravnim licima bez učešća. To znači – plaća se prva rata i kasko osiguranje i registruje vozilo.

S druge strane, povećava se prodaja putem klasičnog iznajmljivanja vozila gde auto koristite četiri godine i posle toga možete da ga otkupite ili vratite dileru.

Prema podacima analitičarske kuće Cube Team, u Srbiji je u prvih pet meseci ove godine ukupno prodato 14.745 novih automobila.

Od toga nešto više od 11.200 čine putnički automobila, a ostatak čine laka komercijalna vozila.

"Blagi rast je u odnosu na prethodnu godinu između sedam i osam procenata", izjavio je za RTS Miloš Petrović, predsednik Asocijacije uvoznika automobila Srbije.

Što se tiče putničkog programa, jedino je Škoda prodala preko hiljadu komada, tačnije 2.183. Slede Fijat (912), Tojota (735), Reno (721) i Hjundai (667).

Zanimljivo da kupci novih automobila sve više traže benzince, koji sada troše manje nego ranije, a i jeftiniji su za održavanje.

Uvoz polovnjaka starijih od 15 godina je i dalje veliki problem. Samo u prvih šest meseci više od 50.000 sa EURO 3 i EURO 4 motorima je uvezeno u Srbiju. Ova vozila su više ekološki otpad a manje prevozna sredstva, piše RTS.

BiH zabranila uvoz polovnjaka starijih od 10 godina

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Tržište automobila u Srbiji raste i ove godine.

Stručnjaci to objašnjavaju boljim ekonomskim parametrima, kao i ponudom kreditnih i lizing kuća. Mnogo se kupuje i sistemom gde se ne postaje vlasnik vozila već samo korisnik. Čak i državne institucije, poput opština, javnih preduzeća i ministarstava, umesto da kupuju u budućnosti će iznajmljivati vozila, piše RTS.

Uvoznici se trude da privuku kupce a počela je i prodaja malim privrednicima i pravnim licima bez učešća. To znači – plaća se prva rata i kasko osiguranje i registruje vozilo.

S druge strane, povećava se prodaja putem klasičnog iznajmljivanja vozila gde auto koristite četiri godine i posle toga možete da ga otkupite ili vratite dileru.

Prema podacima analitičarske kuće Cube Team, u Srbiji je u prvih pet meseci ove godine ukupno prodato 14.745 novih automobila.

Od toga nešto više od 11.200 čine putnički automobila, a ostatak čine laka komercijalna vozila.

"Blagi rast je u odnosu na prethodnu godinu između sedam i osam procenata", izjavio je za RTS Miloš Petrović, predsednik Asocijacije uvoznika automobila Srbije.

Što se tiče putničkog programa, jedino je Škoda prodala preko hiljadu komada, tačnije 2.183. Slede Fijat (912), Tojota (735), Reno (721) i Hjundai (667).

Zanimljivo da kupci novih automobila sve više traže benzince, koji sada troše manje nego ranije, a i jeftiniji su za održavanje.

Uvoz polovnjaka starijih od 15 godina je i dalje veliki problem. Samo u prvih šest meseci više od 50.000 sa EURO 3 i EURO 4 motorima je uvezeno u Srbiju. Ova vozila su više ekološki otpad a manje prevozna sredstva, piše RTS.

BiH zabranila uvoz polovnjaka starijih od 10 godina

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama