Folksvagen i dalje bez odluke o "balkanskoj" fabrici

I dalje se ne zna ni gde će biti novi pogon, niti kada će se to obznaniti

"Poslednjih meseci razmatrali smo različite lokacije za našu fabriku. Sada postoji skraćena lista favorita", navela je portparolka Folksvagena u odgovoru na pitanje DW-a i dodala da "nakon ove faze ispitivanja slediće faza pregovora sa potencijalnim kandidatima."

Iz Volfsburga ponovo nisu hteli da potvrde da li su favoriti Bugarska i Turska, kao i da li će konačna odluka pasti sledeće sedmice na sastanku upravnog odbora.

Prethodnih meseci se dosta špekulisalo oko toga gde će osvanuti novo VW postrojenje. Osim Bugarske i Turske, u igri su i Srbija, Severna Makedonija i Rumunija.

Što se tiče naše zemlje, pominjane su i moguće lokacije – Inđija i šira okolina Jagodine.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je nedavno izjavio da su šanse da VW dođu u Srbiju male, ali da "ćemo se boriti ko kraja za Folksvagen".

Folksvagen traži lokaciju na Balkanu u sklopu velikog internog restrukturiranja.

Prema najavama, u fabrikama u Nemačkoj će se proizvoditi samo električni automobili i to u dodatno automatizovanim pogonima, pa je najavljeno otpuštanje više hiljada radnika u Nemačkoj.

Plan je da se proizvodnja Pasata preseli u Škodinu fabriku u Češkoj, u kojoj se trenutno sklapaju Škoda Karok i Seat Ateka.

Ova dva modela, uz još tri dodatna, biće u novoj "balkanskoj" fabrici, u koju bi VW investirao 1,4 milijarde evra, uposlio 5.000 radnika i 650 inženjera. Prvi automobili bi trebalo da siđu sa trake 2023. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

"Poslednjih meseci razmatrali smo različite lokacije za našu fabriku. Sada postoji skraćena lista favorita", navela je portparolka Folksvagena u odgovoru na pitanje DW-a i dodala da "nakon ove faze ispitivanja slediće faza pregovora sa potencijalnim kandidatima."

Iz Volfsburga ponovo nisu hteli da potvrde da li su favoriti Bugarska i Turska, kao i da li će konačna odluka pasti sledeće sedmice na sastanku upravnog odbora.

Prethodnih meseci se dosta špekulisalo oko toga gde će osvanuti novo VW postrojenje. Osim Bugarske i Turske, u igri su i Srbija, Severna Makedonija i Rumunija.

Što se tiče naše zemlje, pominjane su i moguće lokacije – Inđija i šira okolina Jagodine.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je nedavno izjavio da su šanse da VW dođu u Srbiju male, ali da "ćemo se boriti ko kraja za Folksvagen".

Folksvagen traži lokaciju na Balkanu u sklopu velikog internog restrukturiranja.

Prema najavama, u fabrikama u Nemačkoj će se proizvoditi samo električni automobili i to u dodatno automatizovanim pogonima, pa je najavljeno otpuštanje više hiljada radnika u Nemačkoj.

Plan je da se proizvodnja Pasata preseli u Škodinu fabriku u Češkoj, u kojoj se trenutno sklapaju Škoda Karok i Seat Ateka.

Ova dva modela, uz još tri dodatna, biće u novoj "balkanskoj" fabrici, u koju bi VW investirao 1,4 milijarde evra, uposlio 5.000 radnika i 650 inženjera. Prvi automobili bi trebalo da siđu sa trake 2023. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

"Poslednjih meseci razmatrali smo različite lokacije za našu fabriku. Sada postoji skraćena lista favorita", navela je portparolka Folksvagena u odgovoru na pitanje DW-a i dodala da "nakon ove faze ispitivanja slediće faza pregovora sa potencijalnim kandidatima."

Iz Volfsburga ponovo nisu hteli da potvrde da li su favoriti Bugarska i Turska, kao i da li će konačna odluka pasti sledeće sedmice na sastanku upravnog odbora.

Prethodnih meseci se dosta špekulisalo oko toga gde će osvanuti novo VW postrojenje. Osim Bugarske i Turske, u igri su i Srbija, Severna Makedonija i Rumunija.

Što se tiče naše zemlje, pominjane su i moguće lokacije – Inđija i šira okolina Jagodine.

Predsednik Srbije Aleksandar Vučić je nedavno izjavio da su šanse da VW dođu u Srbiju male, ali da "ćemo se boriti ko kraja za Folksvagen".

Folksvagen traži lokaciju na Balkanu u sklopu velikog internog restrukturiranja.

Prema najavama, u fabrikama u Nemačkoj će se proizvoditi samo električni automobili i to u dodatno automatizovanim pogonima, pa je najavljeno otpuštanje više hiljada radnika u Nemačkoj.

Plan je da se proizvodnja Pasata preseli u Škodinu fabriku u Češkoj, u kojoj se trenutno sklapaju Škoda Karok i Seat Ateka.

Ova dva modela, uz još tri dodatna, biće u novoj "balkanskoj" fabrici, u koju bi VW investirao 1,4 milijarde evra, uposlio 5.000 radnika i 650 inženjera. Prvi automobili bi trebalo da siđu sa trake 2023. godine.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama