"Seks sa Natali Portman ili mašinom za šivenje?"

Džeremi Klarkson potvrdio da je najbolji automobil koji je ikada vozio Leksus LFA

U mini-intervjuu za portal Drive Tribe, čiji je vlasnik zajedno sa Ričardom Hemondom i Džejmsom Mejom, Džeremi Klarkson je potvrdio da je najbolji automobil koji je ikada vozio Leksus LFA.

"Da, Leksus LFA. To je najviše zbog buke koju stvara. Ima milion nedostataka – ne možeš da podesiš sigurnosni pojas, rezervoar je premali i gomila drugih stvari. Ali buka koju stvara taj V10 motor tera žmarce niz kičmu, a to ne možete dobiti od električnih automobila", rekao je Klarkson.

"Seks sa Natali Portman ili mašinom za šivenje? Toliko je LFA udaljen od realnosti!"

undefined lexus lfa

Leksus LFA je sportski kupe koji je u proizveden u 500 primeraka tokom 2011. i 2012.

Pod haubom je imao pomenuti V10 motor zapremine 4,8 litara koji je proizvodio 560 konjskih snaga pri ogromnih 8.700 obrtaja u minutu.

Leksus je tvrdio da je motor u stanju da se zavrti od "nule" do 9.000 obrtaja za samo 0,6 sekundi, što analogni pokazivač nije bio u stanju sa isprati, pa je ugrađen digitalni.

Zanimljivo da je ovaj spektakularni motor nosio potpis inženjera koji ga je sastavio, a i bio je lakši od Leksusovog 3,5-litarskog V6 motora.

Zvuk motora su Leksusovi inženjeti opisali kao "urlik anđela", a u spotu za američko tržište zvukom je razbijena čaša za šampanjac:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

U mini-intervjuu za portal Drive Tribe, čiji je vlasnik zajedno sa Ričardom Hemondom i Džejmsom Mejom, Džeremi Klarkson je potvrdio da je najbolji automobil koji je ikada vozio Leksus LFA.

"Da, Leksus LFA. To je najviše zbog buke koju stvara. Ima milion nedostataka – ne možeš da podesiš sigurnosni pojas, rezervoar je premali i gomila drugih stvari. Ali buka koju stvara taj V10 motor tera žmarce niz kičmu, a to ne možete dobiti od električnih automobila", rekao je Klarkson.

"Seks sa Natali Portman ili mašinom za šivenje? Toliko je LFA udaljen od realnosti!"

undefined lexus lfa

Leksus LFA je sportski kupe koji je u proizveden u 500 primeraka tokom 2011. i 2012.

Pod haubom je imao pomenuti V10 motor zapremine 4,8 litara koji je proizvodio 560 konjskih snaga pri ogromnih 8.700 obrtaja u minutu.

Leksus je tvrdio da je motor u stanju da se zavrti od "nule" do 9.000 obrtaja za samo 0,6 sekundi, što analogni pokazivač nije bio u stanju sa isprati, pa je ugrađen digitalni.

Zanimljivo da je ovaj spektakularni motor nosio potpis inženjera koji ga je sastavio, a i bio je lakši od Leksusovog 3,5-litarskog V6 motora.

Zvuk motora su Leksusovi inženjeti opisali kao "urlik anđela", a u spotu za američko tržište zvukom je razbijena čaša za šampanjac:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.

U mini-intervjuu za portal Drive Tribe, čiji je vlasnik zajedno sa Ričardom Hemondom i Džejmsom Mejom, Džeremi Klarkson je potvrdio da je najbolji automobil koji je ikada vozio Leksus LFA.

"Da, Leksus LFA. To je najviše zbog buke koju stvara. Ima milion nedostataka – ne možeš da podesiš sigurnosni pojas, rezervoar je premali i gomila drugih stvari. Ali buka koju stvara taj V10 motor tera žmarce niz kičmu, a to ne možete dobiti od električnih automobila", rekao je Klarkson.

"Seks sa Natali Portman ili mašinom za šivenje? Toliko je LFA udaljen od realnosti!"

undefined lexus lfa

Leksus LFA je sportski kupe koji je u proizveden u 500 primeraka tokom 2011. i 2012.

Pod haubom je imao pomenuti V10 motor zapremine 4,8 litara koji je proizvodio 560 konjskih snaga pri ogromnih 8.700 obrtaja u minutu.

Leksus je tvrdio da je motor u stanju da se zavrti od "nule" do 9.000 obrtaja za samo 0,6 sekundi, što analogni pokazivač nije bio u stanju sa isprati, pa je ugrađen digitalni.

Zanimljivo da je ovaj spektakularni motor nosio potpis inženjera koji ga je sastavio, a i bio je lakši od Leksusovog 3,5-litarskog V6 motora.

Zvuk motora su Leksusovi inženjeti opisali kao "urlik anđela", a u spotu za američko tržište zvukom je razbijena čaša za šampanjac:

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama.