Nemci će stvarno ograničiti brzinu na autobanu?

Da li će ograničenje označiti kraj jedne od najpoznatijih tjuning kuća na svetu?

Alpina, najpoznatija BMW-ova tjuning kuća, nije zadovoljna mogućnošću da se ograniči maksimalna dozvoljena brzina na autobanu, o čemu se već neko vreme priča u Nemačkoj.

Izvršnom direktorim Alpine Andreasu Bovensipenu se ova ideja nikako ne sviđa i izrazio je nezadovoljstvo u intervjuu za britanski portal "Which Car".

Alpina je svoju reputaciju izgradila na luksuznim vozilima visokih performansi, poput ovogodišnjeg modela Alpina B7, koje je namenjen upravo brzoj vožnji po autobanovima. Predložena ograničenja su direktna pretnja temeljima ove kompanije.

U intervjuu, Bovensipen je rekao da veruje da će sigurno doći do pada prodaje ako Nemačka ograniči brzine na autobanovima. Veruje da će ljubitelji automobila visokih performansi i dalje želeti da kupuju takve modele, ali sa zadrškom.

Ovakvo ograničenje ne bi pogodilo samo Alpinu, već i mnoge druge nemačke proizvođače moćnih automobila.

Ako je ova primedba izvršnom diretkora Alpine očekivana, njegova druga mišljenja u vezi sa predloženim ograničenjima su neočekivana.

Bovensipen je rekao da će ograničenja dovesti do toga da kupci dobiju nove automobile sa slabijim kvalitetom vešanja, jer ne bi bilo potrebe da se ulaže u tu segment.

Takođe, proizvođači automobila bi se fokusirali na proizvodnju guma s tvrđom smešom i manjim otporom kotrljanja, a na štetu prianjanja, što bi, prema Bovensipenu, moglo dovesti do većeg broja nezgoda.

Bovensipen je takođe ukazao i na saobraćajne kazne u Nemačkoj koje nadilaze običnu novčanu kaznu. Predložio je da političari moraju da gledaju oba kraja spektra brzine – i velike i male brzine – kada donose zakone usmerene na povećanje bezbednosti.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Alpina, najpoznatija BMW-ova tjuning kuća, nije zadovoljna mogućnošću da se ograniči maksimalna dozvoljena brzina na autobanu, o čemu se već neko vreme priča u Nemačkoj.

Izvršnom direktorim Alpine Andreasu Bovensipenu se ova ideja nikako ne sviđa i izrazio je nezadovoljstvo u intervjuu za britanski portal "Which Car".

Alpina je svoju reputaciju izgradila na luksuznim vozilima visokih performansi, poput ovogodišnjeg modela Alpina B7, koje je namenjen upravo brzoj vožnji po autobanovima. Predložena ograničenja su direktna pretnja temeljima ove kompanije.

U intervjuu, Bovensipen je rekao da veruje da će sigurno doći do pada prodaje ako Nemačka ograniči brzine na autobanovima. Veruje da će ljubitelji automobila visokih performansi i dalje želeti da kupuju takve modele, ali sa zadrškom.

Ovakvo ograničenje ne bi pogodilo samo Alpinu, već i mnoge druge nemačke proizvođače moćnih automobila.

Ako je ova primedba izvršnom diretkora Alpine očekivana, njegova druga mišljenja u vezi sa predloženim ograničenjima su neočekivana.

Bovensipen je rekao da će ograničenja dovesti do toga da kupci dobiju nove automobile sa slabijim kvalitetom vešanja, jer ne bi bilo potrebe da se ulaže u tu segment.

Takođe, proizvođači automobila bi se fokusirali na proizvodnju guma s tvrđom smešom i manjim otporom kotrljanja, a na štetu prianjanja, što bi, prema Bovensipenu, moglo dovesti do većeg broja nezgoda.

Bovensipen je takođe ukazao i na saobraćajne kazne u Nemačkoj koje nadilaze običnu novčanu kaznu. Predložio je da političari moraju da gledaju oba kraja spektra brzine – i velike i male brzine – kada donose zakone usmerene na povećanje bezbednosti.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama

Alpina, najpoznatija BMW-ova tjuning kuća, nije zadovoljna mogućnošću da se ograniči maksimalna dozvoljena brzina na autobanu, o čemu se već neko vreme priča u Nemačkoj.

Izvršnom direktorim Alpine Andreasu Bovensipenu se ova ideja nikako ne sviđa i izrazio je nezadovoljstvo u intervjuu za britanski portal "Which Car".

Alpina je svoju reputaciju izgradila na luksuznim vozilima visokih performansi, poput ovogodišnjeg modela Alpina B7, koje je namenjen upravo brzoj vožnji po autobanovima. Predložena ograničenja su direktna pretnja temeljima ove kompanije.

U intervjuu, Bovensipen je rekao da veruje da će sigurno doći do pada prodaje ako Nemačka ograniči brzine na autobanovima. Veruje da će ljubitelji automobila visokih performansi i dalje želeti da kupuju takve modele, ali sa zadrškom.

Ovakvo ograničenje ne bi pogodilo samo Alpinu, već i mnoge druge nemačke proizvođače moćnih automobila.

Ako je ova primedba izvršnom diretkora Alpine očekivana, njegova druga mišljenja u vezi sa predloženim ograničenjima su neočekivana.

Bovensipen je rekao da će ograničenja dovesti do toga da kupci dobiju nove automobile sa slabijim kvalitetom vešanja, jer ne bi bilo potrebe da se ulaže u tu segment.

Takođe, proizvođači automobila bi se fokusirali na proizvodnju guma s tvrđom smešom i manjim otporom kotrljanja, a na štetu prianjanja, što bi, prema Bovensipenu, moglo dovesti do većeg broja nezgoda.

Bovensipen je takođe ukazao i na saobraćajne kazne u Nemačkoj koje nadilaze običnu novčanu kaznu. Predložio je da političari moraju da gledaju oba kraja spektra brzine – i velike i male brzine – kada donose zakone usmerene na povećanje bezbednosti.

Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama