Bugati se do sada nije oglašavao povodom brzinskog rekorda koji je Kenigseg Agera RS otela njihovom Šironu, što ne znači da su odustali od ove ideje.
U razgovoru za Automobile Magazine, direktor Bugatija je upitan da li bi neki "ekstremni derivat" Širona pogao da ide brže od 500 km/h. Štefan Vinkelman je priznao da to i dalje ostaje kao "mogućnost", ali to ne zavisi samo od toga Bugatija, već i od proizvođača guma koji je spreman da isporuči gumu za toliku brzinu.
Upitan da li aktuelni osmolitarski V16 motor od 1.500 konja može dostići tu brzinu, šef Bugatija je rekao da će se elektrifacija svakako desiti, ali da tehnologija i dalje nije toliko napredovala.
"Potrebne su manje, lakše i snažnije energetska ćelija", pojasnio je.
Trenutni brzinski rekord drži Kenigseg Agera RS sa 447 km/h. Inače, automobil je išao i brže od ovog rezultata – i to 457 km/h. Međutim, kako se za brzinske rekorde uzima srednja vrednost uzastopnih vožnji na istom pravcu u dva različita smera, upisana je brzina od "samo" 447km/h.
Nekoliko proizvođača je najavilo napad na 300 milja na sat (482 km/h). Pretendenti su Henesi Venom F5, Kenigseg Jesko i SSC Tuatara.
Novinare je zanimalo i kako je napreduje projekat "Bugati SUV".
"Dizajn je završen. Neki potencijalni kupci su to videli i svidelo im se. Jedan ili dvoje uticajnih ljudi iz Volfsburga (Folksvagen je vlasnik Bugatija, prim.au.) su pozdravili tu priču. Ali nemojte se previše uzbuđivati, jer trenutno nema budžeta za 'visoki' Bugati, pa tako odluka o njegovoj proizvodnji nije doneta", rekao je Vinkelman.
U slučaju da ovaj projekat dobije zeleno svetlo, Bugati SUV će najverovatnije imati baterijski pogon.
Najnovije i najzanimljivije vesti iz sveta automobila, automobilske tehnike, saveta, saobraćaja… pratite u rubrici MONDO Auto, kao i na našim Facebook i Instagram stranicama