Drugi problem je, naveo je Milosavljević, što je prethodna vlast neodgovorno sprovela javnu nabavku za kupovinu klima-uređaja.
"Za vreme prethodne vlasti, 250 miliona dinara uloženo je u kupovinu klima, pojedinačno svaka od njih je koštala između 12 i 13 hiljada evra. Situacija na terenu pokazuje da vozila nisu imala tehničkih kapaciteta da podrže te uređaje. Dakle, klime su ugrađene, posle nekoliko dana one kolabiraju, nastaje šteta i klime ne mogu da se vrate u funkciju. U razgovoru sa tehničkim osobljem GSP-a, ustanovljeno je da i uz velike napore i finansijska ulaganja 140 klima ne može da se popravi", objasnio je Milosavljević.
Prema njegovim rečima, kako je preneo Sekretarijat za informisanje, uslov za učešće na tenderu danas imaju samo autobusi koji imaju klimu.
"U narednim programima poslovanja GSP-a ići će se ka zameni voznog parka i obavezan uslov tendera biće klima-uređaj. Moramo imati u vidu da obnoviti vozni park ovog gradskog prevoznika nije lako, posebno kada uzmemo u obzir da su prihodi i naplata nedovoljni", rekao je on.
Plaćanjem vozne karte obezbeđuju se prihodi i sredstva za naredni investicioni ciklus. Ukoliko GSP nema prihod, onda proces obnavljanja ide mnogo teže i najčešće se to i radi subvencionisanjem iz budžeta Grada Beograda, zaključio je Milosavljević.
"Zašto navijači Crvene zvezde to rade?": NBA as tražio objašnjenje, jedan detalj mu nije jasan
Priveden bivši košarkaš Partizana i reprezentacije: Optužen za nasilje u porodici!
Mondo ukrštenica za 23. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Zašto je Emir Kusturica promenio veru i postao Nemanja? Prozvali ga izdajnikom, a zbog istine su zanemeli svi
Stižu važna pojačanja iz Evrolige: Srbiji pomaže jedan od najboljih, a Bosni i Hrvatskoj dolaze igrači Reala