Otvoreni postupak javne nabavke traje do 30. novembra, a procenjena vrednost investicije je oko 1,8 milijardi dinara, bez PDV-a.

Za realizaciju projekta, Grad Beograd će izdvojiti 600 miliona, a ostatak Ministarstvo trgovine, turizma i telekomunikacija, na čijem sajtu je i objavljen tender.

Prema Radojičićevim rečima, beogradska žičara spojiće Kalemegdansku tvrđavu i Ušće, biće duga jedan kilometar, a putnici će se prevoziti u 25 kabina.

"Nadamo se dobrim ponudama i potpisanom ugovoru sa izvođačem radova do kraja godine. Očekujemo da sa radovima krenemo početkom građevinske sezone 2019. godine. Ako vremenski uslovi budu povoljni, realno je da beogradska gondola bude gotova do kraja naredne godine", izjavio je Radojičić, a prenosi Beoinfo.

Gradonačelnik je izrazio nadu da će se na tender prijaviti veliki broj ponuđača.

"U ovom slučaju, konkurencija je poželjna. Za svaku firmu je velika čast da učestvuje u realizaciji ovakvog projekta, jer graditi u Beogradu je privilegija. Gondola će pozitivno uticati na razvoj prestonice, od turizma do saobraćaja. Zbog toga se nadamo što većem broju ispravnih ponuda i zdravoj konkurenciji na tenedru", zaključio je Radojičić.

Tender je objavljen na Portalu javnih nabavki, kao i na sajtu Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.

Kako se navodi u Pozivu za podnošenje ponuda u otvorenom postupku javne nabavke "izgradnja gondole u Beogradu - kabinska žičara, Ušće - Kalemegdan", izbor najpovoljnije ponude biće izvršen primenom kriterijuma "najniža ponuđena cena".

Ugovor će biti dodeljen ponuđaču koji ponudi najnižu ukupnu cenu bez PDV-a, pod uslovom da je ponuda prihvatljiva po Zakonu o javnim nabavkama i konkursne dokumentacije za predmetnu javnu nabavku.

Gondola će prevoziti 3.000 osoba na sat, u oba smera, a vreme putovanja sa jedne strane reke na drugu iznosiće oko pet minuta.

Opširnije o gondoli...

Ovako će izgledati gondola: 20 metara iznad Save

MONDO/Jelena Stokić beogradska gondola