Infostan opomene izvrsitelji

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

Videli ste nešto zanimljivo?

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd

Oglasio se "Infostan": Ko sve dobija opomene

Autor mondo.rs Izvor Tanjug
Autor mondo.rs Izvor Tanjug

JKP "Infostan" uputio opomene pred utuženje na adrese 140.000 Beograđana koji imaju dugovanja. Dužnici imaju rok od osam dana da izmire dug, a ako to ne učine, biće pokrent postupak prinudne naplate!

Izvor: Mondo/ Stefan Stojanović

"Uputili smo opomene svim korisnicima koji su prekoračili rok za plaćanje računa od 90 dana za period od februara 2018. do poslednjeg mesečnog računa", rekla je za TV Prva Milica Paunović iz JKP "Infostan".

Ona kaže da to preduzeće u skladu sa zakonskim propisima nije u obavezi da šalje opomenu pred tužbu jer je na svakom mesečnom računu korisnicima precizno ukazano da li imaju dugovanje i koliko iznosi.

"Ovu opomenu uputili smo kako bismo dali dodatni rok od osam dana da se izmire zaostale obaveze. Ukoliko se korisnici ne odazovu opomeni, u obavezi smo da u skladu sa zakonskim rokvima pokrenemo postupak prinudne naplate", kazala je Paunović.

Napomenula je da se prinudna naplata sprovodi u skladu sa Zakonom o izvršenju i obezbeđenju i dodala da je "Infostan" u obavezi da u roku od godinu dana pokreće postupke prinudne naplate kako potraživanja ne bi zastarela.

Paunović je pozvala sve korisnike da izmire svoja dugovanja i da se obrate tom preduzeću ukoliko imaju nedoumica u vezi sa opomenom.

Na pitanje da li dugovanja mogu da se plate na odloženo ili na drugi način, pošto ima i korisnika sa dugovanjima koja ne mogu da izmire za osam dana, Paunović je podvukla da dug mora da se izmiri u celosti kako ne bi bio pokrenut postupak prinudne naplate.

"Mi naplaćujemo komunalne usluge za sva komunalna preduzeća, koja su davaoci usluga, i bez njihove saglasnosti ne možemo da sklapamo sporazume o otplati duga na rate", naglasila je Paunović i dodala da građani koji kasne do tri meseca sa plaćanjem računa nisu obuhvaćeni ovom opomenom.

Upitana o primedbama mnogih građana da su dobili veći račun za januar, Paunović je kazala da nijedna komunalna usluga nije poskupela, a da veći računi znače da je neko od davalaca usluga dostavio ''Infostanu'' nalog o većoj potrošnji u tom mesecu.

"Pozivamo korisnike da nam se obrate, a ako se reklamacijom utvrdi greška, korekcija će biti učinjena na sledećem računu", navela je Paunović.

Redakciji Monda prethodnih dana javljali su se čitaoci koji se žale da im stižu opomene.

Pojedini Beograđani javili su se našoj redakciji nakon što su u svojim poštanskim sandučićima zatekli koverte u kojima su "opomene pred utuženje" od Javnog preduzeća "Infostan", a mnogima nije jasno o kakvim je dugovima reč i tvrde da su sve uredno platili.

Navodno, reč je o nekim dugovima od pre godinu, dve, tri i više, a koji nisu prikazivani u redovnim računima. A ima slučajeva kada su ti dugovi zastareli.

Komentari 50

Komentar je uspešno poslat.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Loto

Znam pouzdano da nisu tuženi za godinu do tri godine ne platite kraj devedesetih i pocetkak dvehilhaditih. Nikom ništa. Ko je platio taj se zeznuo. Kako kome. Sad jure i za jednu

info

Cuo sam da su tim zakljuckom grada izmenili zakon o obligacijama, to je bas lepo, promeniti zakon mimo skupstine srbije. Superiska, za zastarele racune po zakonu slati na izvrsenje. To je brze i jace i bolje.

Jelena

Ja imam citavu korespondeciju oko neopravdanog zaduzenja iz 2010 god .sa Infostanom i u jednom dopisu pisu da ce taj iznos ukloniti sa priznanice jer sam nepravedno zaduzena.Sada sam dobila opomenu.

special-image

PRODAVNICA

MONDO REPORTAŽE

MONDO & EU

Inicijalizacija u toku...
loader