Gradski urbanista Marko Stojčić rekao je da će pešačko-biciklistički most povezivati ulicu Omladinskih brigada u bloku 70a sa Adom Ciganlijom.

U Beogradu trenutno ima oko 100 kilometara biciklističkih staza, a predstavnici grada su najavili da će se truditi da ih u budućnosti bude mnogo više i da sve one budu međusobno uvezane.

Na nedavno održanoj javnoj raspravi u Skupštini grada Beograda, u kojoj su učestvovala i udruženja građana, a među najaktivnijima su bili predstavnici biciklističkih udruženja, iskazana je namera da glavni grad Srbije prati trendove i da ubuduće mnogo više pažnje posveti zdravom životu, da grad bude "zeleniji", čistiji, a to bi značilo, pre svega, smanjenje broja automobila, samim tim i manju emisiju štetnih gasova, kao i da građani za prevoz više koriste usluge javnog prevoza, bicikle ili neka električna vozila.

Podatak da samo 0,7% Beograđana koristi bicikl i to uglavnom za rekreaciju je daleko, daleko ispod proseka u evropskim zemljama (otprilike između 6% i 10% je prihvatljivo). 

7 razloga da počnete da vozite bicikl

Gradski urbanista Marko Stojčić je uporedo sa novim mostom, najavio i izgradnju javne podzemne garaže u bloku 70a.

''Garaže će biti namenjene stanovnicima Novog Beograda koji ne žive neposredno pored Save, a koji budu želeli da pešačkim mostom dođu do Ade'', rekao je Stojčić.

On je istakao da se među 17 odluka o izradi detaljnih planova regulacije, koje su danas usvojili odbornici gradskog parlamenta, deset odnosi na teritorije koje do sada nisu imale takav plan.

"To nas približava cilju da pokrijemo celu teritoriju grada detaljnim planovima i da Beograd bude planski urađen i da se tako razvija i urbanizuje", rekao je Stojčić.