Gradski urbanista Marko Stojčić rekao je da će pešačko-biciklistički most povezivati ulicu Omladinskih brigada u bloku 70a sa Adom Ciganlijom.
U Beogradu trenutno ima oko 100 kilometara biciklističkih staza, a predstavnici grada su najavili da će se truditi da ih u budućnosti bude mnogo više i da sve one budu međusobno uvezane.
Na nedavno održanoj javnoj raspravi u Skupštini grada Beograda, u kojoj su učestvovala i udruženja građana, a među najaktivnijima su bili predstavnici biciklističkih udruženja, iskazana je namera da glavni grad Srbije prati trendove i da ubuduće mnogo više pažnje posveti zdravom životu, da grad bude "zeleniji", čistiji, a to bi značilo, pre svega, smanjenje broja automobila, samim tim i manju emisiju štetnih gasova, kao i da građani za prevoz više koriste usluge javnog prevoza, bicikle ili neka električna vozila.
Podatak da samo 0,7% Beograđana koristi bicikl i to uglavnom za rekreaciju je daleko, daleko ispod proseka u evropskim zemljama (otprilike između 6% i 10% je prihvatljivo).
Gradski urbanista Marko Stojčić je uporedo sa novim mostom, najavio i izgradnju javne podzemne garaže u bloku 70a.
''Garaže će biti namenjene stanovnicima Novog Beograda koji ne žive neposredno pored Save, a koji budu želeli da pešačkim mostom dođu do Ade'', rekao je Stojčić.
On je istakao da se među 17 odluka o izradi detaljnih planova regulacije, koje su danas usvojili odbornici gradskog parlamenta, deset odnosi na teritorije koje do sada nisu imale takav plan.