• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograđani ne vole tramvaje?! Grad traži stručnjake da to promene

Izvor mondo.rs Izvor eKapija

Na 12 tramvajskih linija u Beogradu dnevno se preveze svega 10 odsto putnika koji koriste javni prevoz, pa Grad planira da u narednom periodu angažuje stručnjake koji bi analizirali kako može da se unapredi tramvajski saobraćaj.

 Tramvajski prevoz u Beogradu koristi samo 10 odst putnika Izvor: MONDO/D. Vujić
Raspisana je javna nabavka za izradu tehničko tehnološke analize tramvajskog podsistema i predlog mera za povećanje efikasnosti i učešća u redovnoj raspodeli.

U okviru projekta, između ostalog potrebno je uraditi: analizu postojećeg stanja, analiza opterećenih koridora i deonica na mreži tramvajskih linija, kao i dati predlog mera za povećanje efikasnosti tramvajskog saobraćaja.

Tramvajski podsistem je, kako se navodi, okosnica sistema javnog gradskog transporta putnika u Beogradu još od uvođenja ovog komunalnog sistema grada (1892. godine).

Danas je na 12 tramvajskih linija maksimalno angažovano više od 100 vozila u času, koja obave gotovo 1.500 polazaka.

"Iako je struktura trase linija naizgled povoljna, tramvajski podsistem ne funkcioniše na optimalan način. Zbog toga se u tramvajskom podsistemu preveze tek negde oko 10 odsto svih putnika u sistemu, i evidentna je niska iskorišćenost ponuđenih kapaciteta na mreži linija", navodi se u konkursnoj dokumentaciji.

Rok za podnošenje ponuda je 10. februar 2020.

Da li se vi vozite tramvajem? Ako ne, koji je razlog? Pišiti nam u komentarima.



Komentari 31

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Kim

Iskreno obozavam tramvaje, pogotovo tzv. “spance”, ali vidite problem nastaje sto tramvaju ne idu u sve delove grada i makar sto se Novog Beograda tice po meni makar idu jako glupavo jer idu samo sa jedne strane umesto po sredini (ili da se uradi jos sina kroz Bulervar Mihajla Pupina ili Bulevar Nikole Tesle). Jako je glupo sto npr. Zemun gde se puno ljudi preveze koristi samo autobuski sistem. Kao i npr. Karaburma. I Zemun i Karaburma su u GSP-ovoj zoni 1 a nemaju ni tramvaj ni trolu. A takodje jako bi glupo bilo uvesti liniju Zemun-Banovo Brdo (posto sam nacuo da ce to da se pravi) jer ko ce iz Zemuna i zasto ici na Banovo Brdo. Za to postoji 85. Najbolje bi bilo Zemun-Ustanicka posto trenutno nista ne spaja te delove grada i produziti 12 do Karaburme

SJ

Izmestis sve autobuske linije koje su paralelne sa tramvajskim, i to podaleko i da vidis kako ce zavoleti tramvaje.

Nikola T

Samo hoću reći trojka i kec su bili Bogovi i prvi beogradski električni tramvaji.. de*il od Draškovića je ukinuo Keča koji je povezivao Kneževac sa Dorćolom..a sada trojka čeka 2 godine radove na Bulevaru Patrijarha Pavla.. Eh da..kec se vraća preko mosta na Adi do Ušća..a trojka do Bogoslovije..e onda ćete videti veliku razliku.. te linije toliko delova grada povezuju..patetično bus 3 ide do Topčidera pa se preseda do Savskog trga..nema poente..debilizam..

special image