Taksiti u Beogradu protest taksista

  • Izdanje: Potvrdi
Čitaoci reporteri

ČITAOCI REPORTERI

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Beograd

BUNT: Kolege su izmanipulisane, cilj protesta taksista nisu bile subvencije

Izvor mondo.rs
Izvor mondo.rs

Predstavnici Beogradskog udruženja nezavisnih taksista (BUNT) tvrde da su njihove kolege taksisti "izmanipulisani protestom" u septembru 2019. godine i da je zahtev protesta tada bilo sprovođenje Zakona o prevozu putnika, a ne subvencije.

Izvor: MONDO/D.Pašić
Žarko Popov, iz BUNT-a, naveo je da su razgovori o subvencijama počeli još u martu 2019. godine, a da je nakon septembarskih protesta priča o subvencijama iskorišćena za, kako je ocenio, hajku i satanizaciju taksista.

"Nije bio zahtev, ni povod za protest", istakao je Popov na konferenciji za novinare o subvencijama države koje taksistima sleduju za kupovinu novih vozila, ali prethodno moraju da zadovolje određene kriterijume.

Možda će vas zanimati

Dodao je da priču treba sagledati iz "drugog ugla" i da subvencije neće pomoći taksistima, ako se ne dovede u red radni ambijent.
Govoreći o Uredbi Vlade Srbije o subvencijama taksistima, on je napomenuo da se subvencije vraćaju u punom iznosu iako neko prekine da obavlja taksi delatnost posle na primer dve godine, kao i da ta uredba nije precizno definisana. 
To udruženje zahteva da se zausti "IT mafija" i ugase aplikacije za prevoz koje, kako BUNT ističe, krše postojeći zakon, zatim da se predsednik Saveza auto-taksi udruženja Srbije Aleksandar Bjelić isključi iz daljih pregovora jer je on u, kako ističu predstavnici BUNT-a,  sukobu interesa.
Takođe, BUNT poziva na odgovornost i lokalne samouprave i komunalnu miliciju zbog nesprovođenja zakona, ali i izmenu Zakona o komunalnoj miliciji i izmenu kaznenih odredbi.
"Taksista mora biti profesionalac", rekao je predstavnik BUNT-a Slobodan Banović i dodao da taksista pored obrazovanja i poznavanja grada, mora da ima i vozačku dozvolu za C kategoriju.
On je istakao da BUNT traži i ukidanje maksimalne visine duga za ulazak u reprogram i promenu definicije taksi prevoza jer je sklona zloupotrebama.

BUNT, koji ima oko 300 članova, zahteva i procenu bezbednosti rada taksista na tabletu tokom vožnje, kao i aktivno učešće tog udruženja u radnim grupama.
Oni navode da institucionalna borba do sada nije dala rezultata i da Zakon o prevozu putnika ostaje "mrtvo slovo na papiru" i pored uveravanja da će taj zakon biti sproveden nakon protesta taksista u septembru prošle godine.
"Nelegalni prevoznici postaju sve jače i brojniji", ocenio je predstavnik BUNT-a Aleksandar Jablanović i dodaje da komunalna milicija i saobraćajna inspekcija odbijaju da rade svoj posao. 
On je istakao da se "naletom monopola i prljavog kapitala" želi da se zauzme celo taksi tržište.
On je najavio da će to taksi udruženje pokrenuti kod kolega inicijativu da se organizuje protest ispred Vlade Srbije i štrajk glađu do ispunjenja zahteva, ukoliko kolege budu podržale tu incijativu.
Inicijalizacija u toku...

Komentari 20

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Sima

Taksi vozaci su samo na papiru profesionalci. U saobracaju se ponasaju kao vozila pod pratnjom. Bahato ne mareci za druge ucesnike u saobracaju. Zaustavljaju se gde stignu i koce saobracaj, umesto da se zaustave na bezbednom mestu. Ne moze stranka da kaze: Stanite mi u brzoj traci auto puta, vec je vozac taj koji procenjuje gde je bezbedno da se zaustavi i tako ne ugrozava onoga koga vozi kao ni ostale ucesnike u saobracaju. Gde je kodeks oblacenja taksista. O kulturi da ne pricamo. Poznavanje stranog jezika je obavezno u tom poslu. Pitam ja njih. Sta ste vi unapredili svih ovih godina kod vas u udruzenjima. Birate voznje i odbijate musterije jer vam ne odgovara kratka relacija. I sada kada postoji alternativa, vinse bunite. Sada je kasno. Narod je izabrao da ima alternativu i vas 10000 je sigurno nece ukinuti.

Korisnik taksija

Kakvi su ovo anahroni zahtevi grupe taksista koji još žive u dvadesetom veku. Zahtev da se ukinu aplikacije i tableti su smešni. Umesto da se bore za korisnike korišćenjem savremenih tehnologija(deca u osnovnoj su već digitalno pismena)  i kopiraju način rada Car go-a jer su korisnici njihovim korišćenjem pokazali kakvu uslugu žele,oni se bave sobom kao da taksi postoji zbog njih a ne korisnika. Pozdravljam napore nekoliko taksi udruženja da prate ove zahteve korisnika i omogućavaju korišćenje aplikacija i plaćanje karticama i koristiću njihove usluge sve dok je tako, jer su to ipak profesionalni vozači.

Braja

Tako i treba,izmanipulisali su vas,to znam jer radim na takvoj poziciji.unazad godinama se bore da vas unište.država je opasan igrač,političari vole pare,naprednjaci su progurali avoju aplikaciju i sada ubiraju kajmak

PRIČE IZ SRPSKIH ZATVORA

MONDO & EU

loader