• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KAD ZATEKNU PUTNIKA BEZ KARTE, NEĆE ZAUSTAVLJATI AUTOBUS! Sve o novom gradskom prevozu Beograda: Uvodi se 11 PROMENA!

Autor Ivana Vlajković

Sva pravila novog sistema gradskog prevoza u Beogradu, od cene karata, kontrole, ulaza, kupovine karata do besplatnih vožnji.

 Nova pravila za gradski prevoz u Beogradu Izvor: MONDO/Stefan Stojanovć

Gradonačelnik Beograda Aleksandar Šapić u četvrtak je otkrio da će grad da raskine ugovor sa Kentkartom o naplati karata i održavanju sistema i najavio je da će u gradskom prevozu početi da važe nova pravila

Jedna od promena jeste da više neće postojati četiri zone javnog prevoza i sedam tarifa. Postojaće dve zone i dve tarife. Druga promena jeste da neće biti vremenskih karata, već celodnevne koje će koštati 200 dinara za obe zone. Takođe se menjaju i višednevne karte. Postojaće višednevna karta, koja će koštati 1.000 dinara za sedam dana, isto za obe zone. 

Sledeća promena tiče se mesečnih karata. Po starom sistemu postojalo je sedam mesečnih karata čija se cena kretala od 2.990 dinara do 4.990. Po novim pravilima postojaće dve vrste mesečnih karata. Za zonu 1 mesečna karta koštaće 3.000, a 3.500 dinara za zonu 2. 

Menja se i cena godišnjih karata. Za zonu 1 godišnja karta koštaće 30.000, a 35.000 dinara za zonu 2. Karte će moći da se kupe sms porukom, putem aplikacije za telefon i na prodajnim mestima distributera (JP za naplatu karata). Gradski prevoz biće besplatan za učenike do navršenih 19 godina života i za penzionere

Pogledajte sve promene u gradskom prevozu:

Sve povlašćene kategorije koje plaćaju jeftiniju cenu karte imaju jednu tarifu, ona važi za obe zone i iznosi 1.000 dinara. Po novom sistemu kontrolu karata i naplatu kazni vršiće BELI. Ukoliko zateknu putnika bez karte, a kao službena lica, od sada, jedini mogu da vrše kontrolu, legitimisanje i uručivanje naloga za uplatu kazne, ne zaustavljaju autobus i ne zadržavaju sve putnike, već uručuju licu bez karte nalog za plaćanje posebne karte, za koji postoji vremenski rok za uplatu. Od putnika kome je uručen nalog za plaćanje posebne karte, ne zahteva se da napusti prevoz, već nastavlja nesmetenu vožnju u saobraćaju. 

Validatori će biti ukinuti i putnici će moći da ulaze i izlaze na sva vrata. 

(MONDO)

Možda će vas zanimati

Komentari 117

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Miki

Znaci vise se nece moci proveriti telefonom kada dolazi sledeci autobus? Te usluge vise nece biti?

"VanBeogradjani"

A sta cemo mi koji smo mozda pre mesec ,dva ili tri kupili plasticne Busplus kartice i 10-ak i vise voznji jer nikada nisam smela da se oslonim da kupim dve i tri zato sto mi se desavalo da na mnogim prodajnim mestima ne mogu da se dopunim jer im"ne radi internet i sl".Propasce meni i npr.mojoj majci 2000 din.zbog toga sto ova sekta(nisu ni oni bilo sjajni ali su za ove fenomenalni) gleda da na svaki nacin opljacka ovo malo preostalih gradjana Srbije.Znaci meni propadaju 2000 i jos treba sada kada npr.dodjem u Bg da razmisljam kako se prevesti do zeljene destinacije.Da strahujem kako cu i do lekara.Gde je autobuska,zeleznicka "tamo daleko" a sada mi citavo proucavanje nacina kupovine karata za GSP sledi. E ,Sapicu ,Sapicu.

Viki

A sta ako neko nema kartu a ne zeli dati licni kartu?

special image