U toku su završni radovi na jednom od najvažnijih projekata u Srbiji - Obilaznici Beograda, na sektoru 6, koja se konačno pušta u saobraćaj. Projekat o kome se govori 30 godina je završen. Otvaranje Sektora 6 obilaznice oko Beograda, od tunela Straževica do petlje Bubanj potok, najavljeno je za 28. jun čime će kompletirati Koridor 10.
Beogradska obilaznica predstavlja planirani auto-put, državni put prvog A reda A1, koji bi trebalo da omogući izmeštanje tranzitnog saobraćaja iz prestonice Srbije. Saobraćajni prsten od Batajnice do Bubanj potoka, dugačak 47 kilometara, time se završava, a preostaje da se uradi treći segment do Pančeva, dužine 31 kilometar.
Dve velike petlje Avala i Bubanj potok, najveća u zemlji, uspešno su završene, kao i dva mosta. Završni radovi se izvode na tunelu Beli Potok u koji su ugrađene najmodernije tehnologije upravljanja. Radove je izvodila kineska kompanija "Power China" i azerbejdžanski "Azvirt" uz podršku domaćih podizvođača.
120 na sat oko Beograda
Obilaznica je projektovana za brzinu od 120 kilometara na sat. Putovaće se mnogo brže, bez stvaranja gužvi na Gazeli ili Autokomandi. Podsetimo, Ministarstvo građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture projekat realizuje u saradnji sa JP Putevi Srbije, kineskom kompanijom Power Construction Corporation of China i azerbejdžanskom kompanijom Azvirt. Čitav projekat vredan je vredan 207 miliona evra.
(MONDO/Gradnja)
"Vi zadnji derbi računate kao poraz? Baš lepo": Obradović reagovao na pomen osam neuspeha protiv Zvezde u nizu
Uhapšeno 11 osoba zbog pada nadstrešnice na Železničkoj stanici: Preti im do 12 godina zatvora
Mondo ukrštenica za 21. novembar: Jutarnja zabava i "razgibavanje" mozga!
Predrag Mijatović u Fudbalskom savezu Srbije! Čeka ga važna funkcija u vrhu organizacije
Jelena Tanasković podnela ostavku: Bila vršilac dužnosti direktorke "Infrastruktura železnice Srbije"