Simidžija je naglasio da prema njegovom mišljenju, otvaranje obilaznice za saobraćaj ima brojne benefite.
"Najbitnije, značajno će se smanjiti gužva u gradu, posebno u centru. Kroz sam centar Beograda imali smo sav tranzit na rutama Zapad-Istok i Istok-Zapad. Sada će svi kamioni, sva teretna vozila, cisterne i ostalo biti preusmeravana van centra, preko obilaznice. Smanjićemo gužve, disaćemo bolji vazduh, očekujem da će zbog svega na jesen imati mnogo čistiji vazduh. Istovremeno, naselja pored kojih će prolaziti put imaće više mogućnosti, stanovnici tih mesta brže će moći da stignu do centra grada", naglasio je naš sagovornik.
On je dodao da će se deonica od tunela Straževica do Bubanj potoka prolaziti za samo desetak minuta, ako ne bude gužve. Taj deo obilaznice prolazi pored Resnika, Ostružnice, dela Petrolovog brda, perifernih delova Rakovice, Belog potoka kod Avale i delova Torlaka.
"Ta saobraćajnica je moderna, put je širok, brz. Ako bude normalan broj vozila, taj deo obilaznice može da se preveze za desetak minuta", istakao je saobraćajni stručnjak i dodaje da ne očekuje da će se korišćenje obilaznice naplaćivati.
"Ne verujem da će na ulazu u ovu deonicu biti naplatne rampe. To ne bi imalo smisla, budući da svi koji budu koristili tranzit nakon obilaznice nailaze na auto-put gde imaju naplatnu rampu kod Bubanj potoka. Jedino ako ne odluče da i obilaznicu uključe u auto-put, ali ne verujem", naglasio je Simidžija.
On je istakao da za sada vidi samo pozitivne aspekte puta i da će eventualni problemi moći da se uoče tek kada obilaznica krene sa radom.
"Kad je u pitanju kvalitet vazduha, može se desiti da on bude pogoršan u naseljima pored kojih prolazi obilaznica. Takođe, stanovnici tih mesta možda mogu da čuju buku, ali ne verujem da će se to desiti budući da je u pitanju moderna saobraćajnica. Verujem da će i izolacija biti dobra", zaključio je saobraćajni stručnjak.
Inače, projekat Obilaznica oko Beograda planira se već 30 godina i konačno je završen. Otvaranje Sektora 6 obilaznice oko Beograda, od tunela Straževica do petlje Bubanj potok, najavljeno je za 28. jun čime će kompletirati Koridor 10.
Beogradska obilaznica predstavlja planirani auto-put, državni put prvog A reda A1, koji bi trebalo da omogući izmeštanje tranzitnog saobraćaja iz prestonice Srbije. Saobraćajni prsten od Batajnice do Bubanj potoka, dugačak 47 kilometara, time se završava, a preostaje da se uradi treći segment do Pančeva, dužine 31 kilometar.
(MONDO)
"Dok sam živ, plakaću za njima": Goran Vesić kroz suze objasnio zašto podnosi ostavku (Video)
Zvezda od dominacije do problema u Pioniru: Trojkaška rapsodija, drama i pobeda u derbiju kola!
Zvezda bez sedmorice važnih igrača na Barselonu: Muke za Milojevića, startna postava se već zna
Dominacija Partizana u Železniku: Ubedljiva pobeda za 7-0, razigrao se i Vašington
Goran Vesić podnosi ostavku!