Izmene na linijama GSP-a: Radovi pomeraju autobuse sa Savskog trga

Vozila na linijama 51, 91, 92, 511, 551, 553 će ka ovom saobraćajnom čvorištu saobraćati Bulevarom vojvode Mišića, Savskom, Drinskom, Sarajevskom, Hajduk Veljkovim vencem i Balkanskom do stajališta „Nemanjina”.

MONDO/Snežana Nikolić

Obnova Savskog trga tek što je ozbiljno počela, a ipak će od utorka pa sve do kraja maja promeniti trasu autobusa koji su se ovim trgom kretali i na njemu okretali do sada.

Nadležni su nedeljama uveravali da će saobraćajne izmene na Savskom trgu biti minimalne, odnosno da vozila neće biti pomerana dok se ne izgrade nove obodne saobraćajnice oko njega, ali verovatno su u međuvremenu shvatili da to neće biti izvodljivo, piše "Politika".

Kako je saopštio Sekretarijat za javni prevoz, u toku rekonstrukcije kontaktne mreže na trgu (deonica između Nemanjine i Milovana Milovanovića) do 31. maja biće izmenjen režim linija javnog prevoza.

Vozila sa linije 46 će ka Savskom trgu saobraćati ulicama Franša d’ Eperea, Savskom, Drinskom, Sarajevskom, Hajduk Veljkovim vencem i Balkanskom do stajališta „Nemanjina”, koje će imati funkciju dolaznog stajališta.

Autobusi 51, 91, 92, 511, 551, 553 će ka trgu voziti Bulevarom vojvode Mišića, Savskom, Drinskom, Sarajevskom, Hajduk Veljkovim vencem i Balkanskom do stajališta „Nemanjina”. „Šeststo jedinica” će ka Savskom trgu ići Savskom, Drinskom, Sarajevskom, Hajduk Veljkovim vencem i Balkanskom do stajališta „Nemanjina”.

Smer kretanja do polaznog (redovnog) stajališta „Savski trg” vozila sa ovih linija će menjati ulicama Balkanskom, Gavrila Principa, Mihaila Bogićevića, Karađorđevom i Savskom.

Autobusi 860, 860A, 860B, 860D, 860E, 860I, 860J, 860M, 860S i 861A koristiće kao dolazno stajalište svoju redovnu (dolaznu) stanicu „Savski trg”.

Po­sle iz­me­na, do­dat­na vo­zi­la na li­ni­ji 29

Uki­da­nje li­ni­ja 19 i 28 i skra­ći­va­nje tra­sa auto­bu­sa 43 i 96 i tro­la 21 i 22 za­da­lo je gla­vo­bo­lje ne sa­mo gra­đa­ni­ma, ko­ji mu­ku mu­če sa pre­se­da­njem, već i nad­le­žni­ma ko­ji su po­vu­kli ovaj br­zo­ple­ti po­tez.

Zbog ovih traj­nih iz­me­na na šest li­ni­ja, od­go­vor­ni za jav­ni pre­voz u dvo­mi­li­on­skom gra­du sa­da mo­ra­ju da na­la­ze do­dat­na re­še­nja da bi se ovaj sa­o­bra­ćaj­ni po­tres ko­li­ko-to­li­ko sta­bi­li­zo­vao.

Ta­ko su, po­sle uvo­đe­nja do­dat­nih vo­zi­la na li­ni­ja­ma 77 i 79, nad­le­žni re­ši­li da od ju­če „po­ja­ča­ju” i li­ni­ju 29. Ka­ko je na­ve­de­no na saj­tu Se­kre­ta­ri­ja­ta za jav­ni pre­voz, na zah­tev ko­ri­sni­ka uslu­ge, zbog ve­li­kog bro­ja put­ni­ka, na li­ni­ji 29 bi­će an­ga­žo­van do­dat­ni broj vo­zi­la rad­nim da­nom, su­bo­tom i ne­de­ljom.

Ipak, ni­je pre­ci­zi­ra­no ko­li­ko do­dat­nih tro­la će bi­ti uba­če­no. Naj­bo­lji po­ka­za­telj ovog „po­ja­ča­nja” bi­će re­ak­ci­ja put­ni­ka ko­ji će vr­lo br­zo mo­ći da oce­ne da li su po­la­sci „dva­de­set de­vet­ke” če­šći.