U saopštenju se navodi da se Zaštitniku građana obratila jedna Beograđanka, kojoj zbog greške zaposlenih u pošti, Rešenje za tuđu negu i pomoć nije dostavljeno godinu dana.
Ona je u pritužbi objasnila da je od Fonda PIO zatražila objašnjenje zašto joj rešenje nije dostavljeno godinu dana, a u odgovoru joj je rečeno da posle neuspele dostave preko pošte, potrebno da lično preuzme dokument u Fondu PIO.
S obzirom da je obolela od multiple skleroze i da joj je veoma otežano kretanje, obavestili su je da ako nije u mogućnosti da dođe, može da ovlasti drugo lice preko notara za preuzimanje rešenja.
Pošto su pritužilji mesečni prihodi veoma niski i nije u mogućnosti da plati notara za ovlašćenje drugog lica, obratila se Zaštitniku građana za rešavanje nastalog problema, kaže se u saopštenju.
Zaposleni u Stručnoj službi su odmah kontaktirali Fond PIO, i nakon intervencije, u roku od tri dana pritužilji je uručeno Rešenje za tuđu negu i pomoć na kućnu adresu, te na osnovu tog rešenja sada je u mogućnosti da ostvari sve pogodnosti predviđeno zakonom, navedeno je u saopštenju.