Beograd na Mondu

Novi detalji o gradskom prevozu u Beogradu – ko će sve moći da se vozi

Izvor mondo.rs

Predsednik Skupštine Beograda Nikola Nikodijević izjavio je da će se od 8. maja na ulicama glavnog grada naći uobičajen broj vozila gradskog prevoza kao u redovnim uslovima, ali da će biti ograničen broj ulazaka, odnosno korisnika.

Izvor: Mondo/ Predrag Vujić

On je za TV Hepi precizirao da će u prvo vreme gradski prevoz moći da koriste samo građani koji imaju radnu obavezu, kasnije studenti, đaci i na kraju penzioneri. 

“Da bismo smanjili opterećenje i gužve u gradskom prevozu, u prvom trenutku će moći da ga koriste građani sa radnim obavezama, a sve prema preporukama epidemiloga. Vozač će prema tim preporukama biti ograđen pleksiglasom. Takođe će u svakom vozilu biti redar koji će pomoći putnicima da što brže ulaze i izlaze iz autobusa, da se obezbedi propisana distanca među putnicima i na taj način mogućnost zaraze svede na minimum. Biće obavezno nošenje maski i rukavica, kao i ulazak na jedna i izlazak na druga vrata”, naveo je Nikodijević. 

On je istakao da se život polako vraća u redovne tokove i dodao da ćemo morati da se naviknemo na neka pravila koja do epidemije nisu postojala. 

“Polako se ukidaju određene vrsta zabrana, od zanatskih radnji koje su počele prve da rade, pa do frizerskih, kozmetičkih salona i teretana za vežbanje. Idemo ka tome da se uspostavi i gradski prevoz. To će biti onda kada se privredna aktivnost bude povećavala i postojla sve veća potreba za građanima sa radnom obavezom”, ukazao je predsednik gradskog parlamenta. 

Nikodijević je podvukao da, kako mere budu popuštale, sve će veća odgovornost biti na nama samima, a u skladu sa odlukama epidemiologa. 

“Republički krizni štab i epidemiolozi donose odluke koje mere i u kom trenutku mogu da budu ukinute, a Grad Beograd ih sprovodi. Kako ih je isto telo uvodilo, tako će ih parcijalno i ukidati. Nove mere podrazumevaju to da svi preduzetnici poštuju propise i standarde koji su propisani kako bi bili bezbedni i korisnici i zaposleni. Isto važi i za gradski prevoz”, naveo je Nikodijević, prenosi Beoinfo. 

On je istakao da se posle odluke o ponovnom korišćenju parkovskih površina završava njihova dezinfekcija, kao i kosidba i orezivanje drveća.

Takođe je istakao da je voda za piće u prestonici odličnog kvaliteta i podsetio da je podignut novi pogon Makiš 2, kao i da je Makiš 1 rekonstruisan po svim svetskim standardima.