Kontrolori "Bus plusa" ovih dana su okupirali Novi Beograd.
Na linijama koje opslužuju blokove kontrolišu vozne isprave, ali i obučavaju nove kolege.
Iako ugovor sa "Apeksom" ističe krajem godine, pošto je u septembru produžen, novi kontrolori se ipak upošljavaju.
Svakog dana kontrolori dobijaju naređenje i planove koji deo grada će kontrolisati.
U skladu sa planom, od jutra do mraka kontrolišu linije za koje su dobili zaduženje tog dana ili nedelje. Zato se dogodi da u jedno vozilo sugrađanima u toku vožnje uđu i po tri kontrole.
Unapređenja sistema
Nova studija Saobraćajnog fakulteta je pokazala da sistem mora biti unapređen baš u segmentu kontrole. To se pre svega odnosi na način utuživanja korisnika i na unapređenje sistema realizacije i naplate kazni putnicima bez karte.
Zanimljivo je i to da je sistem "Bus plus", prema podacima datim u okviru predloga o projektu javno-privatnog partnerstva za održavanje sistema za naplatu karata, u određenim periodima bilo angažovano i 900 kontrolora iako je ugovorom traženo 200!
"Broj kontrolora mora da se održava na određenom broju, poštujući odredbe ugovora između Grada i kompanije 'Apeks'. Inače, posao kontrolora je veoma težak i ljudi koji ga obavljaju svakodnevno su pod velikim pritiskom, pa je zbog toga velika i njihova fluktuacija. Zbog navedenog, prinuđeni smo da mesečno zapošljavamo u proseku oko pet novih kontrolora i samim tim se održava i obuka novozaposlenih", kažu u "Apeksu".
(Mondo/Novosti)
Budite bolje informisani od drugih, PREUZMITE MONDO MOBILNU APLIKACIJU.