Analiza: Građani Srbije ne veruju tradicionalnim medijima
Foto: Mondo/Georgi Mitev Šantek

U saopštenju Udruženja novinara Srbije se navodi da je EBU prošle nedelje, na osnovu podataka Eurobarometra, objavila analizu poverenja građana 33 zemlje Evrope u radio, televiziju, štampane, onlajn medije i društvene mreže.

Po tim podacima, ;Srbija se po stepenu poverenja u svaku od navedenih vrsta medija nalazi u negativnoj zoni, što znači da se najveći deo građana Srbije izjasnio da ne veruje medijima. ;"Srbija se nalazi na pretposlednjem mestu u Evropi na skali poverenja u radio. Nepoverenje u televiziju veće nego u Srbiji je u samo još tri zemlje Evrope, dok je nepoverenje u štampane medije u odnosu na Srbiju veće samo u Makedoniji i Velikoj Britaniji.

Od svih vrsta medija, najmanje nepoverenja građani Srbije imaju u internet medije i društvene mreže, poput Facebooka u Twittera.

Elektronski mediji - televizija i radio uživaju najveći stepen poverenja u Evropi. Od 33 zemlje koje su učestvovale u analizi, u radio građani 22 zemlje imaju najviše poverenja, dok u televiziju najviše veruju građani 11 zemalja.

_______________________

Aplikacija MONDA ponovo na Google Play Store! PREUZMITE JE!