Oni su se do centra grada dovezli tim prevoznim sredstvima i potom duvajući u pištaljke prošli pored sedišta lokalne samouprave, zahtevajući posredovanje njenih predstavnika.
Radnicima se niko nije obratio, dok je predsednica Udruženja radnika Aleksandra Ivković rekla agenciji Beta da je vožnja s vanlinijskim prevoznicima jeftinija i udobnija.
"Mi ovu zabranu inspekcije doživljavamo kao pokušaj da nas na silu nateraju da se vozimo s linijskim prevoznicima, s čijim redom vožnje ne možemo da se uklopimo i stignemo na vreme na posao", rekla je ona.
Dok linijski prevoznici "voze samo do autobuske stanice", vanlinijski uzimaju radnike ispred njihovih kuća i voze ih do fabrike, a red vožnje prilagođavaju njihovim potrebama.
Problem je nastao u tumačenju Člana 84. Zakona o prevozu putnika u drumskom saobraćaju, koji ne dozvoljava da se prevoze putnici bez ugovora s privrednim subjektom, odnosno, pravnim licem ili organizacijom.
"Zbog toga je napravljeno Udruženje radnika 'Južni putnik', s više od 1.000 članova. Sada leskovački inspektori tumače da to udruženje nije organizacija, a u Ministarstvu saobraćaja kažu da jeste", kazao je predsednik Udruženja prevoznika Miroslav Ivković.
Po njegovim rečima, inspektori isključuju iz saobraćaja privatne prevoznike koji su zapali u velike gubitke.
Ovo je drugi protest prevoznika za deset dana.
Srbija zablistala i nije uspela: Ništa od četvrtfinala, igraćemo baraž!
Crvena zvezda promenila grb: "Ovo je jedinstven slučaj u Srbiji i regionu!"
Ludilo večitog derbija je već počelo: Navijači okupirali blagajne, svi hoće da gledaju Zvezda-Partizan!
Sve stoji u Beogradu! Totalni kolaps, evo gde su najveće gužve
"Rusija ima pravo da uzvrati oružjem za masovno uništenje": Užasne pretnje Medvedeva, spominje Treći svetski rat