Dve trećine klijenata evropskih banaka ne veruje da se banke prema njima odnose "pravedno" i "pošteno", a poverenje u savete banaka ima manje od 50 odsto klijenata. Rezultati istraživanja kompanije "Forester" pokazali su da čak 85 odsto Italijana, 78 odsto Francuza, 50 odsto Nemaca, 46 procenata Španaca i 44 odsto Holandjana smatra da se banke prema njima ne ponašaju korektno.
Dve trećine klijenata evropskih banaka ne veruje da se banke prema njima odnose "pravedno" i "pošteno", a poverenje u savete banaka ima manje od 50 odsto klijenata.Rezultati istraživanja kompanije "Forester" pokazali su da čak 85 odsto Italijana, 78 odsto Francuza, 50 odsto Nemaca, 46 procenata Španaca i 44 odsto Holandjana smatra da se banke prema njima ne ponašaju korektno.
Stručnjaci instituta smatraju da je osnovni uzrok nepoverenja činjenica da korisnici banaka danas imaju veću kontrolu nad svojom finansijskom situacijom nego ranije.
Klijenti danas smatraju da su bankarski savetnici "samo jedan od izvora informacija".
Istraživanje je sprovedeno u maju 2005. godine na uzorku od 23.000 bankarskih klijenata u sedam evropskih zemalja - Velikoj Britaniji, Francuskoj, Italiji, Španiji, Holandiji i Švedskoj.
(Tanjug)