
/promo/
Cilj projekta je podizanje svesti o značaju čistoće i higijenskih navika, ne samo u domovima već i širem okruženju.
U Pančevu i drugim izabranim gradovima javne površine biće očišćene i ulepšane, a u fokusu su
lokacije pored kojih se često prolazi kako bi se građani što više okupljali i uživali u njihovoj
obnovljenoj lepoti i sjaju.
Kompanija Unilever i brend CIF pozivaju sve zainteresovane građane i organizacije da prate kampanju na društvenim mrežama, da se uključe i daju svoj doprinos ulepšavanju mesta koja pružaju utočište nakon napornog dana, evociraju najlepše uspomene na druženja i gradove čine živim.
Kampanja "CIF čisti Srbiju" se sa velikim uspehom sprovodi širom Srbije od 2014. godine, a u prethodne četiri više od 20 lokacija od istorijskog, kulturnog i javnog značaja očišćeno je, ulepšano i spašeno od dodatnog propadanja.
Do sada realizovanim akcijama postignuti su sjajni rezultati, a više informacija o kampanji možete pronaći na internet stranici www.cifcistisrbiju.rs.