Ona kaže i da će biti utvrđena odgovornost kompanije Azvi za urušavanje potpornog zida u Grdeličkoj klisuri, ali i to kako je moguće da je projekat menjan 11 ili više puta od 2010. godine
Mihajlović je rekla novinarima da sumnja da je kriv izvođač španska kompanija Azvi, ali da ne može samo na njemu da bude odgovrnost, ako je toliko puta vršena izmena projekata, kao i da su, pre svega, Koridori Srbije tražili preprojektovanje.
"Postoje razni interesi i sumnjala ja ili ne, ja sam i pre i sada tražila da se uključi BIA u istragu i ispita taj slučaj. Biće i drugih projekata za koje ću to tražiti".
Mihajlović je najavila da će biti preispitan svaki papir i utvrđeno koliko je zaista puta bio izmenjen projekat za stabilizaciju kosine 2 kod Predejana, gde se prošle sedmice urušio potporni zid, kao i da će od Inženjerske komore Srbije, kao nezavisnog tela, oduzimanje licence za nesavsne inženjere.
"To ćemo uraditi, pre svega, da bi zaštitili dobre od loših inženjera", navela je Mihajlović.
Zorana Mihajlović je prethodno, gostujući u Dnevniku RTS-a navela da je angažovan dodatni izvođač koji radi na raščišćavanju i da se čeka kompletan račun od "Koridora Srbije", a najveći deo platiće izvođač.
Ona je rekla da je reč o najdužoj kosini, ali i poručila da deonica Koridora 10 može da bude završena u roku.
Prema njenim rečima, pomoć je zatražena i od BIA, i to nije prvi put.
"Pošto se dešavaju stvari koje nisu jasne, potrebna je odgovornost i da se odgovori na pitanja zašto se preprojektovalo, koliko dugo kuburimo s kosinom i kako je to moglo biti rešeno", kaže ministarka.
Ministarstvo će dostaviti sve potrebne podatke i videće se da li postoji odgovornost onih koji su se bavili projektovanjem, navodi Zorana Mihajlović.
Ističući da je Grdelička klisura najteže gradilište u Evropi, ministarka je naglasila da je slušala i čitala mnoge tzv. stručnjake koji otprilike objašnjavaju šta je trebalo da se uradi.
"Ja verujem u struku. Greške su moguće, alia postoje oni koji će utvrditi odgovornost i tada će javnost znati ko je odgovoran", navodi Mihajlović.
Važno je, kaže, da se sve završi i sanira što pre i još jednom ističe da koridor mora biti bezbedan.
Kada je reč o vanrednoj kontroli mostova koju je naložila posle tragedije u Đenovi, Mihajlovićeva navodi da se mostovi u Srbiji redovno održavaju, ali da je cilj te akcije da se pokaže u kakvom su stanju.
Mostovi u Srbiji jesu bezbedni, ali da treba videti da li je negde potrebno dodatno održavanje.
Napravljeni su timovi, a prvo se kontrolišu Pančevački most, Gazela i Most kod Beške zbog frekvencije saobraćaja.
Na pitanje o tome da li u SNS-u postoje podele kada je reč o najvažnijim državnim pitanjima, pre svega o KiM, Mihajlovićeva poručuje da je najvažnije da se svi okupe i budu složni.
Komentarišući izjavu Ivice Dačića da je njegova podrška predsedniku Vučiću jača nego podrška nekih pojedinaca u SNS-u, Mihajlovićeva je rekla da je pitanje KiM pitanje budućnosti i da niko ne treba da soli pamet SNS-u jer će ta stranka raditi u interesu Srbije.
Partizan izgubio uz zvuk sirene! Opet nije ušla kada je bilo najvažnije, serija poraza sve duža!
Crvena zvezda razbila Albu u Pioniru: Morala je da pobedi i uradila je to furiozno!
Da li je vreme za alarme u Partizanu? Četiri uzastopna poraza u Evroligi, a najteže tek dolazi
"Došli su na odmor, ali idu kući sa porazom" Trener Pariza peckao Grobare zbog poraza za infarkt
Istorija srpskog fudbala, evropska pobeda u Bačkoj Topoli! TSC razbio Švajcarce, pamtiće dugo Miloša i Petra