• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

KONTROLA: Pančevac, Gazela i Beška bezbedni

Izvor Tanjug

Rezultati vanrednog inspekcijskog nadzora na najfrekventnijim mostovima u Srbiji: Gazela preko Save, stari i novi most na Dunavu kod Beške i Pančevački most, pokazuju da su ovi mostovi bezbedni za upotrebu.

 Kontrola mostova u Srbiji - Pančevački most, most preko Beške i Gazela bezbedni Izvor: Mondo/ Predrag Vujić
Izvor: Mondo/ Predrag Vujić

To je receno danas Tanjugu u Ministarstvu gradevinarstva.

Vanredni inspekcijski nadzor najfrekventnijih svih mostova u Srbiji s rasponom stubova dužim od 100 metara zapocet je u avgustu po nalogu potpredsednice vlade i ministarke gradevinarstva, saobracaja i infrastrukture Zorane Mihajlovic.

Komisija koja je uradila kontrolu mostova naložila je i mere koje je potrebno sprovesti kako bi se otklonili uoceni nedostaci, koji ne uticu na bezbednu upotrebu mostova.

Za svaki od ovih mostva naložene su i dodatne provere i pregledi specijalizovanom opremom kako bi se dobile detaljnije informacije o stanju konstrukcija objekata i potrebnim merama u vezi s njihovim održavanjem.

U kontroli mosta Gazela, zakljuceno je da uocena oštecenja ne ugrožavaju stabilnost mostovske konstrukcije i naložene mere koje ukljucuju popravku sistema za odvodnjavanje, otpušavanje slivnika i delova pešacke ograde.

Pored mera, naložen je i glavni pregled mostovske konstrukcije i utvrdili rokovi za popravke koje nisu obuhvacene redovnim održavanjem.

Na Pancevackom mostu, drumsko-železnickom mostu preko Dunava, kontrolisano je stanje celicne konstrukcije za koju je ocenjeno da je sigurna i bezbedna za odvijanje drumskog i železnickog saobracaja.

Date su i preporuke koje je neophodno sprovesti da bi most i dalje bio funkcionalan i bezbedan za saobracaj, pre svega, u delu železnickog saobracaja, kao i zaštite od korozije.

U kontroli starog i novog mosta preko Dunava kod Beške zakljuceno je, izmedu ostalog, da je potrebno izvršiti sanaciju ležišnih greda i ležišta na starom mostu.

Nakon tragedije u Ðenovi, nadzor mostova u Srbiji!

Na novom mostu potrebno je završiti preostale radove na izgradnji mosta, a pre svega radove na osiguranju od erozije recnog dna i priobalja u zoni mosta i temelja novog mosta, kamenom oblogom koja je predvidena projektom.

U kontrolama najfrekvetnijih mostova ucestvovali su, osim republickih gradevinskih inspektora i strucnjaci iz preduzeca Putevi Srbije, Infrastrukture železnice Srbije, kao i predstavnici Gradskog zavoda za veštacenje iz Beograda, Saobracajnog instituta CIP, Instituta za puteve i Mostprojekta.

Za održavanje i sanaciju mostova na autoputevima i regionalnim putevima zaduženo je preduzece Putevi Srbije, dok su mostovi na železnickim prugama u nadležnosti preduzeca Infrastruktura železnice Srbije.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Serbia forever

ali pančevac....

Komsija

A jel bezbedno to sto sljunkare ispod Pancevackog mosta naslanjaju stotine tona sljunka na stubove mosta?

special image