Stojčić je na ovu poziciju postavljen 17. januara 2015. godine. To je bilo prvi put da je čelni čovek srpskih železnica izabran na javnom konkursu.

On je uputio dopis Vladi Srbije, Ministarstvu, kao i predsedniku Skupštine "Železnice Srbije a.d." u kome ih obaveštava da podnosi ostavku.

Navodi i da se njegov mandat završio zakljucno sa 17. januarom ove godine.

Podseća da je na dužnost generalnog direktora stupio pre četiri godine konkursnim rešenjem i navodi da je njegov mandat "bio i ostao uslovljen problemima koji onemogućavaju dalju realizaciju procesa restrukturisanja železničkog sektora, bar iz pozicije brojnim činiocima sužbenog delovanja moje službe".

Kao razloge za podnošenje ostavke između ostalog navodi neusaglašenost Statuta Železnice Srbije a.d. da Zakonom o javnim preduzećima, nemogućnost raspolaganja imovinom Železnice Srbije, blokadu žiro računa.

U Ministarstvu građevinarstva, saobraćaja i infrastrukture Tanjugu je rečeno da se preduzeće "Železnice Srbije a.d" ne bavi upravljanjem železničkim projektima i infrastrukturom na železnici već nasleđenim dugovima srpskih železnica i imovinom.

Značajna pomoć od Rusije - 230 miliona € za železnicu

Takođe kažu da su ti procesi pri kraju i da se ispunjavaju uslovi za gašenje tog preduzeća.

Inače, srpske železnice su ranije podeljene na četiri preduzeća: Infrastruktura železnice Srbije, Srbijavoz, Srbijakargo i Železnice Srbije a.d.

Uz otpremnine odlazi više od 1.000 radnika železnice?

Stojčić koji je podneo ostavku na mestu prvog čoveka Železnice Srbije a.d. je diplomirani saobraćajni inženjer, a pre mesta direktora tokom višegodišnjeg rada na železnici obavljao je poslove šefa železničke stanice Beograd, direktora Sektora za prevoz putnika, zamenika direktora Sektora za saobraćajne poslove, šefa Sekcije za infrastrukturu čvora Beograd i savetnik direktora Direkcije za infrastrukturu.