• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Otvoren deo obilaznice oko Beograda

Deonica obilaznice oko Beograda od Ostružnice do Ibarske magistrale danas je otvoren za saobraćaj. Taj deo obilaznice je otvorio predsednik Srbije Boris Tadić, a ceremoniji su prisustvovali premijer Mirko Cvetković, potpredsednik srpske vlade Jovan Krkobabić, gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović i više ministara.

Deonica obilaznice oko Beograda od Ostružnice do Ibarske magistrale danas je otvoren za saobraćaj.

Taj deo obilaznice je otvorio predsednik Srbije Boris Tadić, a ceremoniji su prisustvovali premijer Mirko Cvetković, potpredsednik srpske vlade Jovan Krkobabić, gradonačelnik Beograda Dragan Đilas, ministarka za Nacionalni investicioni plan Verica Kalanović i više ministara.

Tadić izjavio je da Srbija mora da pronađe sredstva za razvoj kako bi unapredila infrastrukturu i lakše postala članica Evropske unije.

"Kada Srbija bude u privrednom i saobraćajnom smislu povezana sa EU, tada će nam i u političkom smislu biti lakše da postanemo članica Unije", rekao je Tadić otvarajući deo obilaznice oko Beograda od Ostružnice do Ibarske magistrale.

Tadić je ocenio da Srbija ne može da premosti svetsku finansijsku krizu ako zaustavi investicije u razvoj i dodao da ne sme da bude zaustavljena gradnja mostova, puteva i tunela, jer infrastruktura omogućava otvaranje novih radnih mesta.

Predsednik Srbije je pohvalio radnike i graditelje, ali je dodao da poslovi ne smeju da stanu i da treba nastaviti radove na obilaznici prema Bubanj Potoku.

Prema njegovim rečima, na taj način biće omogućeno da Beograd ne bude blokada za razvoj Srbije, već da saobraćaj teče brzinom koja je korisna i za privrednike i za brži put ka EU.

"Ako sada stanemo, trebaće nam nova energija da pokrenemo sistem", rekao je Tadić i dodao da, od deonice koja je završena ne treba praviti spektakl, već nastaviti dalje sa radovima.

"Izgradnja obilaznice je pobeda rada i domaćih građevinskih firmi koje su pokazale da znaju svoj posao", kazao je Tadić.

On je rekao da bi Koridor 10 trebalo da bude završen za četiri godine, kao i da u narednom periodu Srbiju čeka probijanje velikih klisura i izgradnja mosta u Vinči.

Gradonačelnik Beograda Dragan Đilas zahvalio je svima koji su poslednjih meseci danonoćno radili da bi obilaznica oko Beograda bila otvorena i da bi ovaj deo Koridora 10 mogao da se pusti u saobraćaj.

"Za Beograd je ključna stvar da se ovi radovi na obilaznici nastave što intenzivnije i da se uradi deo između Dobanovaca i Batajnice, kao i sektori pet i šest," kazao je Đilas prilikom otvaranja dela obilaznice oko Beograda kod Ostružnice.

On je istakao da će, kada se to uradi, jedan deo saobraćaja moći da se izmesti, jer će se ponuditi alternativa, a time smanjiti gužve u Beogradu.

Đilas je podsetio da je grad i do sada učestvovao u projektima koji su važni i najavio da se u narendoj godini očekuje da u Beogradu "niče novi most" i da krene i drugi infrastrukturni projekti, kao što su Prokop i gradska želznica.

"Očekujemo razumevanje Republike za to i sve ono što je neophodno da bi Beograd bio metropola, jer kada se Beograd razvija to vuče i celu Srbiju", poručio je gradonačelnik.


Rokovi za otvaranje obilaznice, čija je izgradnja počela u novembru 1990, a nastavljena u avgustu 2006. godine, više puta su pomerani.

Prvi rok za završetak radova bio je 15. oktobar, a nakon toga najavljivano je da će obilaznica dužine 7,7 kilometara koja ima četiri mosta biti otvorena početkom novembra.

U izgradnju obilaznice je od 1990. godine uloženo 9,7 milijarde dinara, a izvođači radova su preduzeća Planum i Mostogradnja.


(agencije/MONDO)

Komentari 0

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

special image