Potpredsednica vlade i ministarka građevine Zorana Mihajlović je najavila da će radovi biti gotovi do leta 2020. godine.
Mihajlović je istakla da će u okviru rekonstrukcije te pruge duge 108 km biti uređeno i svih 90 putnih prelaza.
Rekonstrukcija je započeta nakon što je 14. februara po treći put došlo do iskliznuća teretnih vagona u blizini Niša, kada je Mihajlović najavila da će smeniti odgovorne direktore ako u roku od 15 dana ne bude počela rekonstrukcija pošto se pruga pokazala kao nebezbedna.
Mihajlović je rekla da će ove godine biti rekonstruisano 300 km regionalnih pruga.
Železnice su prošle godine započele rekonstrukciju više od 750 km regionalnih pruga koje su planirane da budu završene u periodu od 2018. do 2020. godine.
Radovi su danas počeli na bloku 1 u stanici Matejevac odnosno na putnom prelazu udaljenom oko 200 metara od stanične zgrade u pravcu Niša.
Rekonstrukcija će koštati pet milijardi dinara i pruga će biti vraćena na projektovanu brzinu od 90 km na sat, s obzirom da je sada na više deonica brzina vozova ograničena na svega 10 do 20 kilometara na sat.
Radovi će se odvijati u uslovima potpune obustave železničkog saobraćaja.
Ta pruga je napravljena 1922.godine, a poslednji put rekonstruisana 1961. godine.
Mihajlović je istakla da je bezbednost kako u drumskom i vazdušnom, tako i u železničkom saobraćaju na prvom mestu i da država pored ulaganja u železničke koridore ulaže i u rekonstrukciju regionalnih pruga.
Teodosić ovakav meč nije imao 14 godina! Navijači Partizana pamte kad je poslednji put imao nula asistencija!
"Obradović više ne računa na njega, Partizan traži drugog igrača": Otkriveno kakvo pojačanje žele crno-beli
Nemačka se priprema za rat sa Rusijom! Napravljen tajni plan, evo kako će postupiti u slučaju eksalacije sukoba
Uspavana Zvezda nije došla na derbi: Protiv Partizana ovakav nemaš šta da tražiš na terenu
Obradović izašao pred Grobare, pa čuo šta mu skandiraju: Podigao prst i tražio samo jedno, pogledajte