• Izdanje: Potvrdi
IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

IMATE PRIČU? Javite nam se.

Ubacite video ili foto

Možete da ubacite do 3 fotografije ili videa. Ne sme biti više od 25 MB.

Poruka uspešno poslata

Hvala što ste poslali vest.

Dodatno
Izdanje: Potvrdi

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Počela rekonstrukcija pruge Niš - Zaječar

Izvor Tanjug

Rekonstrukcija pruge Niš-Zaječar, na kojoj su se u prethodnih mesec i po dana dogodila tri iskliznuća vagona, počela je danas kod železničke stanice Matejevac.

 Pruga Niš - Zaječar - rekonstrukcija   Izvor: MONDO/Jelica Dojčinović

Potpredsednica vlade i ministarka građevine Zorana Mihajlović je najavila da će radovi biti gotovi do leta 2020. godine.

Mihajlović je istakla da će u okviru rekonstrukcije te pruge duge 108 km biti uređeno i svih 90 putnih prelaza.

Rekonstrukcija je započeta nakon što je 14. februara po treći put došlo do iskliznuća teretnih vagona u blizini Niša, kada je Mihajlović najavila da će smeniti odgovorne direktore ako u roku od 15 dana ne bude počela rekonstrukcija pošto se pruga pokazala kao nebezbedna.

Mihajlović je rekla da će ove godine biti rekonstruisano 300 km regionalnih pruga.

Železnice su prošle godine započele rekonstrukciju više od 750 km regionalnih pruga koje su planirane da budu završene u periodu od 2018. do 2020. godine.

Treće iskliznuće: Zatvara se pruga Niš-Zaječar


Radovi su danas počeli na bloku 1 u stanici Matejevac odnosno na putnom prelazu udaljenom oko 200 metara od stanične zgrade u pravcu Niša.

Rekonstrukcija će koštati pet milijardi dinara i pruga će biti vraćena na projektovanu brzinu od 90 km na sat, s obzirom da je sada na više deonica brzina vozova ograničena na svega 10 do 20 kilometara na sat.

Radovi će se odvijati u uslovima potpune obustave železničkog saobraćaja.

Ta pruga je napravljena 1922.godine, a poslednji put rekonstruisana 1961. godine.

Mihajlović je istakla da je bezbednost kako u drumskom i vazdušnom, tako i u železničkom saobraćaju na prvom mestu i da država pored ulaganja u železničke koridore ulaže i u rekonstrukciju regionalnih pruga.

Komentari 2

Komentar je uspešno poslat.

Vaš komentar je prosleđen moderatorskom timu i biće vidljiv nakon odobrenja.

Slanje komentara nije uspelo.

Nevalidna CAPTCHA

Anki

Ostadosmo bez železnice u narednih godinu i više dana...

Bunt

Isterajte botove na radne akcije, da zarade pošteno taj sendvič idnevnicu.

special image