Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao je rešenje beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" za kategoriju "3b", odnosno dozvolu za sletanje i poletanje aviona u uslovima magle, kada je vidljivost smanjena, koja važi od danas.
Direktorat civilnog vazduhoplovstva izdao je rešenje beogradskom aerodromu "Nikola Tesla" za kategoriju "3b", odnosno dozvolu za sletanje i poletanje aviona u uslovima magle, kada je vidljivost smanjena, koja važi od danas.
Generalni direktor Direktorata Milan Moković izjavio je u sredu da dozvola stupa na snagu posle ponoći, saopšteno je iz direktorata.
"Kategorija '3b' podrazumeva sletanje kada je vidljivost duž poletno - sletne staze veća od 75 metara, kao i kada je vidljivost veća od 150 metara kada je u pitanju poletanje aviona", naveo je Moković.
On je istakao da je "ove operativne minimume Direktorat definisao kao, u ovom trenutku, bezbednosnu granicu", navedeno je u saopštenju.
Tokom celokupne procedure u vezi sa izdavanjem dozvole za kategoriju "3b", Direktorat civilnog vazduhoplovstva se pridržavao strogo propisanih međunarodnih pravila i vodio računa o sigurnosti i bezbednosti putnika i robe, ali i o interesima Srbije, objasnio je Moković.
"Bilo je potrebno, između ostalog, ugraditi dodatnu opremu, obezbediti sredstva i pripremiti sva dokumenata za međunarodno priznanje, reorganizovati službe, obaviti obavezna školovanja i obučavanja radnika", naveo je on.
(Tanjug)
Generalni direktor Direktorata Milan Moković izjavio je u sredu da dozvola stupa na snagu posle ponoći, saopšteno je iz direktorata.
"Kategorija '3b' podrazumeva sletanje kada je vidljivost duž poletno - sletne staze veća od 75 metara, kao i kada je vidljivost veća od 150 metara kada je u pitanju poletanje aviona", naveo je Moković.
On je istakao da je "ove operativne minimume Direktorat definisao kao, u ovom trenutku, bezbednosnu granicu", navedeno je u saopštenju.
Tokom celokupne procedure u vezi sa izdavanjem dozvole za kategoriju "3b", Direktorat civilnog vazduhoplovstva se pridržavao strogo propisanih međunarodnih pravila i vodio računa o sigurnosti i bezbednosti putnika i robe, ali i o interesima Srbije, objasnio je Moković.
"Bilo je potrebno, između ostalog, ugraditi dodatnu opremu, obezbediti sredstva i pripremiti sva dokumenata za međunarodno priznanje, reorganizovati službe, obaviti obavezna školovanja i obučavanja radnika", naveo je on.
(Tanjug)